Comissions
de treball

A l'escola creiem que és imprescindible tenir una bona relació amb les famílies. La comunicació entre famílies i mestres ha de ser fluïda i continuada.

Creiem que hem de possibilitar a les famílies intervenir en la vida escolar i per aquest motiu ens organitzem a partir d'unes comissions de treball que ens permeten gestionar el dia a dia a l'escola.

Comissió de Festes: vetlla pel bon funcionament de les festes de l’Escola. Exerceix d’ajuda i d’organització, i canalitza la participació de les famílies tot establint una coordinació amb l’equip de mestres.

Comissió de Biblioteca: vetlla pel manteniment de l’espai de la biblioteca escolar folrant i classificant els llibres. També col·labora en l’organització del concurs literari de Sant Jordi.

Comissió Econòmica: té la funció de fer el seguiment de la gestió econòmica del centre, el control dels ingressos i les despeses referents al material dels alumnes, les sortides, les colònies, les festes...

Comissió d’Escola Verda: vetlla per l’espai exterior de l’Escola (el pati, l’hort escolar...) i sensibilitza tota la comunitat perquè tingui cura del medi ambient. Treballa amb els alumnes de 4t de Primària en el projecte Rius i organitza activitats relacionades amb el Medi Ambient a final de curs. Aquesta comissió també vetlla pel bon funcionament del menjador de l’Escola i treballa en temes d’higiene i salut que puguin afectar l’Escola. Cada divendres fa possible l’esmorzar comunitari de fruita.

Comissió d’Esports i Extraescolars: es responsabilitza de totes les activitats extraescolars de l’Escola i coordina el Pla Català de l’Esport.

Comissió Tic Tac : actualitza i vetlla pel bon funcionament de la pàgina web del Centre.

Comissió de Comunitat- Escola de Pares: pretén enfortir la participació i convivència de tota la comunitat i planteja accions per fer-ho possible: dinamitzar l’acollida de noves famílies al centre i fer-ne un acompanyament, venda de samarretes, etc.

Aquesta comissió també s’encarrega d’organitzar els cafès tertúlia dels divendres, fer divulgació de fires i events que tracten sobre temes d’educació, organitzar sopars tertúlia i implicar les famílies en la dinàmica d’escola.

Comissió d’Edifici: fa el seguiment amb la Generalitat i l’Ajuntament sobre l’estat del projecte de construcció de l’institut-escola El Calderí.

Comissió Gestora: està formada per representants de totes les comissions i és l’encarregada de gestionar el dia a dia i coordinar les actuacions que es fan al llarg del curs. Recordeu que totes les comissions, inclosa la Comissió Gestora, estan obertes a tothom.