Desprès del comunicat conjunt de l’Ajuntament, del Departament d’Ensenyament, de l’IES i de totes les Escoles de Caldes, s’ha decidit fer una PLENARI el proper dijous 12 de febrer a les 21h al menjador de l’escola per poder aclarir l’oferta educativa del poble cara el proper curs 2015/16. Hi sou convidats!

Ha sortit el calendari de preinscripcions cara el curs vinent. Serà des de dimarts 10 a dimarts 17 de març. L’oferta de la nostra Escola serà de P3 a 6è de Primària. La jornada de Portes Obertes serà el divendres 6 de març: de les 15,45h fins a les 19h visita guiada per l’Escola a càrrec dels mestres i de familiars. A les 17h hi haurà una xerrada informativa. Necessitem familiars que ens ajudeu a preparar la jornada. En breu farem una convocatòria.

La Comissió de la Biblioteca farà reunió el proper dimecres 11 a les 16,45h. Recordeu que està oberta a tot l’alumnat les tardes dels dimecres des de les 16,30h a les 17,30h. S´hi pot fer deures, consultar llibres, llegir... També hi ha connexió d’Internet.

Avui a la tarda el rei Carnestoltes ens ha visitat i ens ha comunicat les seves consignes per la setmana vinent, preneu nota:

-      Dilluns 9, tothom ben mudat.

-      Dimarts 10, amb pentinat ben estrafolari.

-      Dimecres 11, amb ferides ben visibles.

-      Dijous 12, de “raperos o horteres”

-      I divendres 13, seguint la tradició des de fa molts cursos... amb pijama. I sobretot el dissabte 14 tothom a la Rua vestits d’Egipcis. Dimecres 11 hi ha un taller per a qui li calgui ajuda per fer-se la disfressa.

Recordeu, que dilluns 16 de febrer, serà festa de lliure disposició a totes les Escoles del municipi. També que dijous 12 de febrer de les 17'30 a 20'30h a Les Cases dels Mestres hi ha la xerrada “Quan els adults empobrim la infància” conduïda per el Sr. Jaume Funes Artiaga.

Bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 6 de febrer de 2015