Finalment, per dimarts 3 de febrer hi ha convocada la reunió amb el Director General de Centres de Primària, el Director dels SSTT, l’alcalde de Caldes i els director/es de totes les Escoles i de l’IES del municipi per explicar-nos la situació educativa del poble cara els propers cursos. Us mantindrem informats!

A la Gestora del proppassat divendres es va valorar i opinar sobre un document de treball que va rebre la Comissió I tant que si, a proposta d’una comissió de familiars d’una de les altres Escoles Públiques de Caldes. Tots els processos de consens comporten esforços i empatia per part de totes les parts afectades. Si s’arriba al consens d’aquest document amb totes les Escoles del municipi, es lliurarà al Departament d’Ensenyament. També es van aprovar unes partides econòmiques per la festa del Carnaval, per la Comissió de la fruita i per realitzar una xerrada properament sobre “Els valors i l’Esport”.

A proposta del Consell de delegats aquest any a la rua de Carnaval anirem tots d’Egipcis. Des de la Comissió de Festes convoquen a tothom que vulgui anar a la Rua de dissabte 14 a uns Tallers per fer les disfresses, seran dilluns 2, dimecres 4 i dilluns 9 a partir de les 16h al menjador de l’Escola. Hi sou tots convidats! A les aules també es faran alguns complements per a la disfressa, segons el nivell. Hem de fer una gran comparsa!

A partir de dilluns 9 haurem de seguir les consignes del Rei Carnestoltes. Dilluns 16 de febrer, i dins la programació del Carnaval, serà festa de lliure disposició a totes les Escoles del municipi.

També hi ha dues xerrades previstes que poden ser del vostre interès:

-       Dimarts 3 de febrer, a les 20h a l’Escola Pia, en Xavier Guix farà una xerrada amb el lema ”Sentir-se bé”.

-       Dijous 12 de febrer de les 17'30 a 20'30h a Les Cases dels Mestres: “Quan els adults empobrim la infància” conduïda per el Sr. Jaume Funes Artiaga.

En els diferents mòduls hi ha llistats per participar com a voluntaris a diferents propostes de les aules. Animeu-vos a donar-nos un cop de mà. Gràcies!

Dilluns 2, a les 17h a Les Cases dels Mestres es farà el curs de formació del programa Lecxit.

Els consellers del Consell d’Infants del municipi de 5è d’Educació Primària són l’Andrea Furelos i el Martí Many. Els desitgem molt bona feina!

Bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 30 de gener de 2015