Tenim aquestes notícies per vosaltres.

Les darreres informacions que tenim sobre l’oferta del curs vinent és la següent:

Divendres passat tal i com informava el fullet va haver-hi una reunió conjunta entre la Direcció General de Centres Públics, SSTT i l’Ajuntament de Caldes i sembla ser que no van arribar a cap decisió sobre l’oferta del curs vinent. Van acordar fer una altra reunió conjunta amb totes les direccions de les Escoles de Caldes i l’Ajuntament.

Ahir dijous vam rebre una trucada dels SSTT per informar-nos que la Direcció General de Centres Públics ens convocarà a principis de febrer a les direccions de les Escoles de Caldes i a l’Ajuntament per explicar-nos la situació educativa de l’Ensenyament Públic al nostre poble. Per tant, a hores d’ara continuem sense saber si hi haurà P3 a la nostra Escola i de com es gestionarà el 1r ESO el curs 2015/16.

Aquesta tarda hi ha un Consell Escolar per informar que la reunió sol·licitada als SSTT per aquest Consell i prevista pel 27 de gener ha tornat a estar ajornada ja que tota la informació referent al curs vinent es donarà en la reunió amb la Direcció General del mes de febrer. L’Ajuntament de Caldes ens ha informat que tampoc sap res de nou sobre aquest tema.

Les Comissions I tant que sí, Edifici i Secundària es trobaran dilluns 19 a les 21h a la sala de l’Escola per valorar la situació actual.

Tenim 16 voluntaris en participar en el programa LECXIT per la millora de la comprensió lectora. La jornada de formació d’aquest programa amb la Fundació Jaume Bofill serà el proper dia 2 de febrer. La coordinadora de les famílies és la Cristina Tramullas, la mare de la Noa i l’Emma. Si hi ha algú més interessat cal que passi pel despatx.

Totes les famílies que heu pagat la segona  quota en efectiu al banc, si us plau porteu el comprovant al despatx si encara no ho heu fet.

El proppassat dimecres va haver-hi Consell Municipal d’alumnes a la sala de Plens de l’Ajuntament. Els representants de la nostra Escola són els alumnes de sisè Pol i Ares Garcia. Enhorabona i bona feina!

Necessitem familiars voluntaris pels racons de 1r i 2n de Primària. Qui estigui interessat que parli amb les tutores d’aquests cursos. Animeu-vos-hi.

Que passeu una bona diada dels Tres Tombs!

Caldes de Montbui, 16 de gener de 2015