Per acomiadar aquest primer trimestre del curs 2014/15 volem donar les més sinceres gràcies a totes les persones voluntàries que setmana darrera setmana ens ajudeu en diferents tasques de l’Escola: acompanyant a la piscina, pelant i preparant la fruita dels divendres, acompanyant al pavelló i a les excursions, fent grups interactius, folrant i reparant els llibres de la biblioteca...i tantes altres coses que no anomenem i que són igualment importants. A tots i a totes moltes gràcies pel vostre ajut desinteressat!

A més a més volem informar-vos d’alguns temes:

Darrerament pel poble corren notícies contràries al que es va comunicar en el darrer Consell Escolar Municipal del proppassat dia 25 de novembre, on es va informar que el curs vinent es mantindrien obertes les tres Escoles Públiques del poble per la qual cosa l’Escola El Calderí no perdia la seva línea de P3. La setmana passada es va fer una assemblea de famílies i un Consell Escolar extraordinari en el qual es va acordar fer arribar una carta carta a la Consellera, Sra. Irene Rigau, demanant aclariments sobre el tema.

Recordeu que al llarg d’aquest mes de desembre us passaran el rebut bancari de la segona i darrera quota d’aquest curs. Els que pagueuen efectiu us donarem el full de pagament.

A la tornada de vacances heu de portar la bossa vermella i els alumnes de Primària han de portar també l’informe signat. Les famílies de Primària us heu d’apuntar a les graelles que estan als diferents distribuïdors per fer l’entrevista amb la tutora o tutor del vostre fill/a durant els propers dies del mes de gener.

Si hi ha algú que estigui animat en participar en el programa LECXIT per la millora de la comprensió lectora, mireu el fullet adjunt. De moment a la nostra Escola ja hi ha 11 familiars apuntats. La coordinadora de les famílies és la Cristina Tramullas la mare de la Noa i l’Emma. Animeu-vos-hi.

Recordeu: Cinema en família durant les vacances de Nadal: Festival de Charles Chaplin. Dilluns 29 de desembre a les 11,30h al menjador de l’Escola es projectarà THE CIRCUS i dimarts 30, THE BOY. Els infants han de venir acompanyats d’un adult. Hi sou tots convidats!

Esperem que el Concert de Nadal us hagi agradat molt. Per la nostra part donem gràcies a tot l’equip humà que l’ha fet possible.

Avui iniciem les vacances d’hivern. Ens retrobarem el dijous 8 de gener. Us desitgem molt bones festes i que gaudiu molt dels vostres fills i filles!

Caldes de Montbui, 23 de desembre de 2014