Aquesta setmana volem informar-vos d’alguns temes:

Recordeu que al llarg d’aquest mes de desembre us passaran el rebut bancari de la segona i darrera quota d’aquest curs:

desembre 2014

P3 i P4

P5 a 4t de PRI

5è de PRI

6è de PRI

Els qui pagueu en efectiu us donarem el corresponent rebut.

El dilluns 22 és el darrer dia de les activitats extraescolars.

Dimarts 23 és el darrer dia de classe d’aquest trimestre. Hi ha jornada continuada de 9 a 13h. Els alumnes que es queden a dinar a l’escola cal venir-los a buscar a les 15,30h. Si alguna família necessita prolongar l’horari hi haurà l’extraescolar de calaix de sastre fins a les 16,30h. Aviseu a la coordinadora, la Loli Gutiérrez.

Pel concert a l’Stage de divendres 19, l’alumnat de P3, P4, 2n, 3r i 5è i dilluns 22 els de P5, 1r, 4t i 6è han de venir vestits de la següent manera:

P3,P4 i P5

Pantalons foscos i samarreta llisa de color marró, blanca o negra.

1r i 2n

Pantalons foscos i samarreta llisa de color verd.

3r i 4t

Pantalons foscos i samarreta llisa de color blanc, amb un barret i una bufanda.

5è i 6è

Pantalons foscos i samarreta llisa de qualsevol color.

Els nens que van a dinar a casa heu de portar-los entre les 15h i les 15,10h, directament a l´Stage. Després de les actuacions, tots retornarem a l’Escola i menjarem torrons a les respectives aules.

Novetat: Cinema en família durant les vacances de Nadal. Festival de Charles Chaplin. Dilluns 29 de desembre a les 11,30h al menjador de l’Escola es projectarà THE CIRCUS i dimarts 30, THE BOY. Els infants han de venir acompanyats d’un adult. Hi sou tots convidats!

Si algun familiar vol provar el dinar de SENFO- FUTUR pot quedar-se dijous o divendres. Cal avisar a la coordinadora.

Recordeu que la Biblioteca està oberta tots els dimecres a partir de les 16,30h fins a les 17,30h.

Caldes de Montbui, 12 de desembre de 2014