Aquesta setmana us volem informar sobre els següents temes:

Dimarts 2 de desembre es van fer les votacions al Consell Escolar. Les candidates Cristina Tramullas i Esther Casadesús seran les noves representants al Consell. Gràcies a tots els que vàreu venir a votar i també als pares Ricardo Bonilla i Sebastián Buendía que van estar a la taula de les votacions. El nostre agraïment a la Yolanda Bautista per presentar-se com a candidata. La constitució del nou Consell Escolar serà el proper dijous 11 a les 16,45h.

En el Plenari d’ahir es va aprovar el tancament econòmic de l’any 2014 i també el pressupost de l’any 2015. Les quotes seran les següents:

juny 2014

desembre 2014

P3 i P4

100€ ( pagada)

70€

P5 a 4t de PRI

150€ ( pagada)

100€

5è de PRI

150€ (pagada)

145€

6è de PRI

150€ ( pagada)

175€

També es van explicar les inversions fetes al llarg del curs passat: una pissarra digital, construcció i renovació de la pàgina web,  compra de material pel laboratori, llibres per a la biblioteca, jocs d’aula, lloguer de la sala per la castanyada i el Nadal. A la vegada es va constituir una Comissió per començar a treballar la Secundària cara els propers cursos. La primera trobada es farà el proper dimecres 10 a les 21,30h a la Sala. Es va fer la renovació dels càrrecs de la Junta de l’AMPA que va quedar de la següent manera: presidenta Raquel Puig, mare de la Jana i el Macià, vicepresident Fèlix de Blas, pare de la Cinta i la Neus, tresorer Pep Sola, pare de l’Aleix i la Beth i secretària, Marta Masclans mare de l’Elna i d’en Guerau. Des d’aquí desitgem tinguin molts encerts i els millors desitjos. Agraïm a tota la Junta sortint, Dolors, Olga, Sara i Hilari, la seva dedicació durant aquests cursos que han estat al capdavant de la Junta. Gràcies a tothom!

Al llarg de la setmana vinent heu de portar els talonaris de la loteria a la Mª de Mar. Al despatx tenim butlletes al preu de 2,5€. Podeu passar a comprar-ne. El número d’enguany és: 06081. Que ningú es quedi sense!

A totes les famílies que us quedeu a la tarda pel pati de l’Escola us insistim que tingueu cura del material. Necessitem que els infants respectin tots els estris tal i com ho fan en l’horari escolar.

Si algun familiar vol provar el dinar de SENFO- FUTUR pot quedar-se els dijous i divendres. Cal avisar a la coordinadora.

Recordeu que la Biblioteca estarà oberta tots els dimecres a partir de les 16,30h.

Anoteu-vos a l’agenda que el concert de Nadal d’enguany es farà en horari de tarda a l’Stage seguint aquest calendari:

- divendres 19 de desembre els grups de P3, P4, 2n, 3r i 5è.

- dilluns 22 de desembre els grups de P5, 1r, 4t i 6è.

Bon cap de setmana. Ens retrobarem el dimarts!

Caldes de Montbui, 5 de desembre de 2014