Aquesta setmana us volem informar sobre els següents temes:

Dimarts passat en el Consell Escolar Municipal l’alcalde Sr. Jordi Soler va comunicar a tots els representants del Consell que el curs vinent hi haurà set línies de P3 al municipi, quatre línees a l’Escola pública i tres a l’Escola concertada, es mantindran les tres Escoles públiques al municipi per tant la nostra Escola podrà continuar oferint una línea de P3. El Calderí està molt content. Amb aquesta decisió s’enforteix l’Ensenyament públic. Enhorabona a totes les persones que d’una manera o altre han ajudat a que el patrimoni educatiu i públic de Caldes es mantingui. Moltes gràcies a tothom. Us mantindrem informats.

La votació al Consell Escolar serà el proper dimarts 2 de desembre de les 14,45 a les 18h. Tenim tres candidates: Yolanda Bautista, mare de la Paula i la Claudia, L’Esther Casadesus, mare de l’Ona i l’Arlet i la Cristina Tramullas, mare de la Noa i l’Emma. Les dues mares més votades seran les noves membres al Consell Escolar.

Recordeu que cal fer la renovació de la Junta de l’AMPA. Si hi ha algú interessant en ser president, vicepresident, tresorer o secretari que es posi en contacte amb l’actual presidenta Dolors Vila, mare del Pol de 5è i de l’Adrià Melé de 3r. Es farà en el proper Plenari de dijous 4 de desembre a les 21h. Al llarg d’aquesta setmana sortirà l’ordre del dia.

Recordeu que la Biblioteca estarà oberta tots els dimecres a partir de les 16,30h.

Reviseu els cabells dels vostres fills/es, hi ha alguns casos de polls a vàries aules de l’Escola

Diumenge bicicletada, tothom hi és convidat, pares, mares, nens, nenes... animeu-vos-hi a anar-hi. La sortida serà a les 9h matí de la plaça de la Salut! Ei! cal ser molta colla!

Caldes de Montbui, 28 de novembre de 2014