Aquesta setmana us informem sobre els següents temes:

En primer lloc volem donar les gràcies a totes les persones que van fer possible que la Jornada Reivindicativa" Sí, el Calderí" de diumenge fos tot un èxit. Felicitem de manera especial a la comissió que s’ha encarregat de l’organització de l’acte i també a la resta de comissions que amb les seves activitats li van donar suport.

Recordeu que cal fer la renovació de la Junta de l’AMPA. Si hi ha algú interessant en ser president, vicepresident, tresorer o secretari que es posi en contacte amb l’actual presidenta Dolors Vila, mare del Pol de 5è i de l’Adrià Melé de 3r.

També necessitem candidats pel Consell Escolar de l’Escola. Cal renovar dos familiars. El sorteig per designar els membres vocals de la mesa electoral de les famílies es va fer aquest dijous 20, a les 9h. La votació al Consell serà el proper dia 2 de desembre. Consulteu dates i horaris al cartell de la porxada. Animeu-vos-hi! Passeu pel despatx.

La comissió de biblioteca té previst obrir-la tots els dimecres de 16’30 a 17’30h a partir del proper 26 de novembre. De moment hi ha 3 famílies responsables però en fan falta més per poder fer una roda més espaiada. Aquest curs hi ha alguns canvis en el funcionament i la normativa d’aquesta activitat ja que els alumnes que hi assisteixen sols hauran de portar una autorització de la seva família. Consulteu els cartells amb les normes que hi haurà penjats a la porxada i a la porta de la biblioteca. Donem les gràcies als alumnes de 5è que han fet cartells fent publicitat d’aquest espai.

El proper Plenari serà dijous 4 de desembre a les 21h. Ja us informarem de l’ordre del dia.

Al llarg de la setmana hem celebrat Santa Cecília amb la representació d’un conte amb instruments de vent i l’actuació, avui mateix, de la banda.

Caldes de Montbui, 21 de novembre de 2014