Aquesta setmana us informem sobre els següents temes:

Diumenge Jornada Reivindicativa" Sí, el Calderí". Esperem a tothom a les 10,30h a l’Escola. Anirem caminant fins al Parc de Can Rius, porteu les samarretes de l’Escola, allà hi haurà tallers, un concert a càrrec d’en Ramón Solé i aperitiu per a tothom. No hi falteu! L’Escola és de tots i l’Ensenyament Públic també. Recordeu, des de les Comissions de Tic-Tac i I tant que sí, us animen a compartir l'esdeveniment creat al Facebook per fer una bona difusió d'aquesta jornada. Diumenge és una data determinant per la nostra Comunitat.

Recordeu que cal fer la renovació de la Junta de l’AMPA. Si hi ha algú interessant en ser president, vicepresident, tresorer o secretari que es posi en contacte amb l’actual presidenta Dolors Vila, mare del Pol de 5è i de l’Adrià Melé de 3r.

També necessitem candidats pel Consell Escolar de l’Escola. Cal renovar dos familiars. El sorteig per designar els membres vocals de la mesa electoral de les famílies el farem dijous 20 a les 9h. La votació al Consell serà el proper dia 2 de desembre. Consulteu aquestes dates al cartell de la porxada. Animeu-vos-hi! Passeu pel despatx.

Al llarg de la setmana vinent celebrarem Santa Cecília. Farem diferents tastets musicals pels diferents cicles. També actuarà la Banda.

El proper Plenari serà dijous 4 de desembre a les 21h. Ja us informarem de l’ordre del dia.

Ja tenim 12 voluntaris/àries per tirar endavant el projecte “LECXIT, TU TAMBÉ POTS FER MOLT PER LA LECTURA”. Si hi algú més que s’anima que passi pel despatx.

Anoteu-vos a l’agenda que les cantades de Nadales d’enguany al local de Stage seran divendres 19 de desembre pels grups de P3, P4, 2n, 3r i 5è i dilluns 22 de desembre pels grups de P5, 1r, 4t i 6è.

Us demanem que qui pugui porti roba usada pels alumnes de 6, 7 i 8 anys. Gràcies.

El blocs de les respectives aules ja funcionen. Podeu entrar-hi a partir de la pàgina web de l’Escola.

Caldes de Montbui, 14 de novembre de 2014