Aquesta setmana us informem sobre els següents temes:

En el Plenari de dimecres es va informar de totes les accions que es porten a terme a les diferents Comissions de l’Escola. Es va anunciar que després de tres cursos cal fer renovació de la Junta de l’AMPA. Si hi ha algú interessant en ser president, vicepresident, tresorer o secretari que es posi en contacte amb l’actual presidenta Dolors Vila, mare del Pol de 5è i de l’Adrià Melé de 3r. Animeu-vos! També es va informar que s’han de renovar els membres del Consell Escolar. Properament sortirà el llistat del cens de tots els familiars. Caldrà que reviseu les vostres dades. Es va informar de la creació d’una Banda Musical a càrrec de l’alumnat de 2n a 6è de Primària, de mestres i de familiars. Faran un concert el proper dia 21. Els assajos seran el dia 6 i el 19 a partir de les 15h. El proper Plenari serà dijous 4 de desembre a les 21h. Ja us informarem de l’ordre del dia.

Diumenge 16 de novembre hi ha la gran festa reivindicativa de la nostra Escola: “No al tancament de la línea de P3”. La Comissió “I tant que sí” necessita la col·laboració d’ una Brigada Bestial per a l'organització de l'acte. Es necessita molta gent perquè la festa sigui ben lluïda. És per això que es convoca una reunió el proper dimarts 4 a les 21h al Centre Democràtic i Progressista per preparar-la. Aquesta festa és determinant pel futur de la nostra l'Escola. Hem de ser-hi tots i cal que estigui ben organitzada. Ajudeu-nos! Des d'aquesta mateixa Comissió us animem a enviar moltes piulades fent@ensenyamentcat i Capescolaestanca. Hem d’omplir el Departament d’Ensenyament de missatges! Estiguem també atents al llançament de missatges de Facebook. El primer que vam compartir unes quantes famílies va tenir un impacte de 1.214 persones. Si som més, arribarem més lluny!

Des de l’escola volem participar en un projecte de la Fundació Jaume Bofill que pretén millorar la lectura dels nens i nenes. Aquesta iniciativa es diu “LECXIT, TU TAMBÉ POTS FER MOLT PER LA LECTURA”. Es tracta que un grup de voluntaris a partir de les 16,30h apadrinin a un infants perquè millorin la comprensió lectora. El voluntari/ària dedicarà una hora setmanal a fer activitats de lectura amb el nen/a. Les persones que estigueu interessades en fer de voluntaris/àries, adreceu-vos al despatx. Per participar en aquest programa el voluntari farà una formació i rebrà un certificat de la Fundació Jaume Bofill.

La Comissió de la Biblioteca fa una crida per poder obrir aquest espai. Calen voluntaris, pels dimecres de 16,30 a 17,30h. En cas contrari no es podrà obrir. Animeu-vos-hi!

Hi ha una conferència:"Educar amb sentit comú” a càrrec del Sr. Gregorio Luri, dijous 6 de novembre a les 8 del vespre a l’Escola Pia.

Recordeu que el proper dilluns 3 l’Escola estarà tancada, és festa de lliure disposició.

Que passeu una molt bona castanyada.

Caldes de Montbui, 31 d'octubre de 2014