Benvolgudes famílies, Aquesta setmana us informem sobre els següents temes: El proper divendres dia 31 celebrarem la Castanyada. A l’anvers d’aquest xiulet hi ha el programa de tot el dia. Des de l’escola volem participar en un projecte de la Fundació Jaume Bofill que pretén millorar la lectura dels nens i nenes. Aquesta iniciativa es diu “LECXIT, TU TAMBÉ POTS FER MOLT PER LA LECTURA”. Es tracta que un grup de voluntaris a partir de les 16,30h apadrinin a un infants perquè millorin la comprensió lectora. El voluntari/ària dedicarà una hora setmanal a fer activitats de lectura amb el nen/a. Les persones que estigueu interessades en fer de voluntaris/àries, adreceu-vos al despatx. Per participar en aquest programa el voluntari farà una formació i rebrà un certificat de la Fundació Jaume Bofill. Ahir dijous 23 en el Consell Escolar – Gestora, es va aprovar entre altres coses la Programació General del Centre. Es va acordar per unanimitat que a partir d’avui NO es realitzaran fotografies amb els telèfons mòbils, ni màquines de filmació personals de les activitats, sortides de les aules i que no es poden penjar a les xarxes socials imatges fetes amb aquests mitjans. L’escola ja té els mecanismes necessaris per difondre imatges de les activitats escolars a través de la pàgina web, dels Blocs de les aules i de la revista trimestral. Us preguem que a partir d’ara pel bon fer i respecte a tothom deixeu de fer-ho. Es va acordar també que el Concert de Nadal es farà a l’Stage igual que el Nadal passat. També es van aprovar algunes partides pressupostàries. El PLENARI s’ha traslladat per motius d’agenda a dimecres 29 a les 21h, l’ordre del dia el penjarem dilluns a la porxada i a la Web. Està previst fer un altre PLENARI el dijous 4 de desembre, també a les 21h. Al llarg d’aquestes properes setmanes cal renovar la meitat dels membres del Consell. El procés s’inicia el dia 3 de novembre. Ja us anirem informant a través de la Web i de la porxada. Us animem a participar-hi. A partir de la setmana entrant, dilluns, dimarts i divendres, la Mª del Mar Val, mare del Cristian i de l’Alejandro repartirà els talonaris de la rifa de Nadal. El número és 6081. La Comissió de la Biblioteca vol obrir en breu l’espai a partir de les 16,30h. Hi ha una graella a la porxada per si algun familiar vol fer de voluntari.

Festa de la Castanyada

Divendres 31 d’octubre

Tots els alumnes hauran de portar l’esmorzar

amb carmanyola com cada dia. No hi haurà l’esmorzar comunitari de la fruita.

Per motius d’espai enguany no farem les danses

al pati i ens menjarem les castanyes i panellets a les aules.

Al llarg de la setmana vinent tots els nens

i nenes han de portar 6 castanyes sense tall.

Ens calen voluntaris per torrar-les divendres 31

al matí.

els familiars que vulguin podeu venir disfressats de castanyera a la tarda. Apunteu-vos a les graelles que hi ha

a la porxada. Gràcies.

Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior també han de portar un moniato gran.

Horari previst:

Dijous 30

Divendres 31

Matí

Al llarg de la setmana, els alumnes de Cicle Superior faran tallers sobre la Castanyada.

Els voluntaris torren les castanyes.

Cicle Mitjà fa uns tallers de decoració de moniatos.

Tarda

Educació Infantil i Cicle Inicial faran panellets a les aules amb la col·laboració de voluntariat.

Tot l’alumnat pot venir disfressat de castanyers i castanyeres!

A partir de 15’45h les castanyeres voluntàries entren a les aules d’Educació Infantil a repartir les paperines.

Caldes de Montbui, 24 d'octubre de 2014