<article id="xiulet">

<hr id="system-readmore" />

<section id="contingut-xiulet">
      <p>

Després d’aquest primer mes del curs 2014/15 tenim algunes informacions que donar-vos:

ARA, a les 16,45h hi ha la reunió informativa a càrrec de la Comissió “I tant que sí” sobre les accions que s’estan portant a terme cara el proper curs 2015/16 pel NO tancament de la única línea de P3 al Calderí. Hi haurà un acte reivindicatiu el diumenge 16 de novembre. Per tirar-ho endavant calen persones que ajudin a organitzar-ho. No hi falteu! Podeu entrar ARA mateix al menjador! L’educació és cosa de tots! Gràcies.

Avui es lliura juntament amb el xiulet a tot l’alumnat la targeta per participar en el joc “Mou el Cul”, des del 22 al 28 es farà el marcatge al Parc del Bugarai i qui tingui les cinc marques rebrà un petit obsequi. Dimecres 22 hi ha la Cercavila, tothom està convocat a les 8,30h al Parc de l’Estació. Anem a peu a l’Escola pels Camins Escolars, per una mobilitat més sostenible i segura.

Dijous 23 hi ha Consell Escolar – Gestora. És important que vingui un representant de cada una de les Comissions.

Divendres, com molt bé sabeu, les famílies de l’alumnat de sisè posen la paredeta dels berenars per recollir fons per les colònies i altres activitats per celebrar el fi d’etapa. Una altra activitat que es farà dos cops al mes és un sorteig de coses vàries.

En el cas dels nens i nenes que esporàdicament es queden al menjador cal que un familiar, el dia abans o el mateix dia passi a dir-ho a la Loli, coordinadora de menjador.

Recordeu que diumenge hi ha la I Cursa Solidaria sobre patins.

Necessitem 10 voluntaris/àries pels Ambients d’Educació Infantil. Es faran tots els dimecres i els dijous a la tarda. Qui estigui interessant en participar-hi que es posi en contacte amb la Montse Giralt, tutora de P4. Gràcies.

La setmana passada la Comissió Comunitat – Escola de Pares va inaugurar “El Raconet”, espai on tothom que necessiti o pugui oferir

alguna cosa ho pugui deixar escrit.

Us desitgem una molt bona Capvuitada. A gaudir de la Festa del Remei i de tots els actes que la PAH organitzen al parc del Bugarai.

</p>
   </section>