Benvolgudes famílies, Us hem de donar algunes informacions: Tots els nenes i nenes que participen a la IV Milla Urbana de Festa Major han de passar a buscar el dorsal demà dissabte, de 10 a 13h, pel TOC. Necessitem 10 voluntaris/àries pels Ambients d’Educació Infantil. Es faran tots els dimecres i els dijous a la tarda. Qui estigui interessant en participar-hi que es posi en contacte amb la Montse Giralt, tutora de P4. Gràcies. Des de la Regidoria d’Espais Públics i Sostenibilitat el curs passat van crear els Camins Escolars, uns itineraris flexibles i de traçat senzill que permeten el desplaçament a peu dels infants. Aquests camins són una iniciativa destinada a impulsar la recuperació de l’espai públic com a espai de relació i convivència. Per recordar-los i dinamitzar-los es tornarà a fer el joc ”Mou el cul”, dins el període del 22 al 28 d’octubre. En el Parc del Bugarai es marcarà una targeta on es confirma que es passa caminant. Si els infants aconsegueixen cinc marcatges obtindran un obsequi. La cercavila es farà dimecres 22 des del Parc de l’Estació fins l’Escola. Esperem que molts nens i nenes s’animin a participar-hi. Aquesta setmana la Comissió Comunitat – Escola de pares ha inaugurat “El Raconet”, espai on tothom que necessiti o pugui oferir alguna cosa ho pugui deixar escrit. Dijous 23 hi haurà Consell Escolar – Gestora. A les 16,45h a la Sala. Farem les dues reunions a l’hora. Per tant no hi haurà la Gestora prevista pel dia 16. Abans de l’estiu es va crear la Plataforma “sí El Calderí”, formada per famílies de dins i de fora de l’Escola que cara el curs vinent volen portar els seus fills i filles a fer P3 a la nostra Escola. Aquests dies de Festa Major estrenen una samarreta amb el lema: “El Calderí és viu i es viu...i vol viure”. Qui tingui ganes de tenir-la que es posi en contacte amb la Núria Marín, tutora de P3. Us desitgem una molt bona festa major! Ens retrobem el dimarts dia 14.

Caldes de Montbui, 10 d'octubre de 2014