núm.158

Us hem de donar algunes informacions:

Dilluns van començar les activitats extraescolars excepte l’activitat de piscina que s’iniciarà la setmana entrant. Si hi ha algú interessat encara queden algunes vacants. Tot i així, per poder fer-se l’activitat de “Ballem” cal que s’apuntin dos infants més i també tres més perquè es pugui obrir l’activitat “d’Arts Escèniques”, animeu-vos-hi!

Abans de l’estiu es va crear la Plataforma “sí El Calderí”, formada per famílies de dins i de fora de l’Escola que cara el curs vinent volen portar els seus fills i filles a fer P3 a la nostra Escola. Per Festa Major estrenaran una samarreta amb el lema: “El Calderí és viu i es viu...i vol viure”. Qui tingui ganes de tenir-la que es posi en contacte amb la Núria Marín, tutora de P3.

Els divendres ens calen mans per preparar l’esmorzar saludable de la fruita. Podeu venir qualsevol divendres a les 9h. Gràcies.

Avui a les 21h hi ha reunió de la Comissió i tant que sí. Dilluns 6 a les 16,45h hi ha reunió de la Comissió Escola Verda i també de la Comissió Biblioteca.

Avui és el primer divendres que les famílies de 6è de Primària organitzen la paradeta de venda de berenars a la porxada, per recollir fons pel comiat de final de l’etapa. Ho faran tots els divendres d’aquest primer trimestre.

Recordeu que és convenient que l’alumnat porti el xandall de l’Escola a l’activitat de Psicomotricitat, Educació Física i a les excursions. La venda del nou model es fa a la botiga Puntades del carrer Pi i Margall, 43.

La setmana vinent ja hi haurà preparatius de la Festa Major d’enguany, recordeu que dilluns 13 d’octubre és festa local. Recordeu: que les famílies que tingueu fills nascuts als anys 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar-los a l’Escola El Calderí podeu posar-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de 1rB o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, de 1rA.

Caldes de Montbui, 3 d'octubre de 2014