núm. [156]

[

Ja hi tornem a ser-hi!

Amb aquest xiulet donem la benvinguda al nou curs 2014/15. Estem tots plegats molt contents, veient com poc a poc es va aixecant el nou edifici i també perquè hi hagut plena normalitat durant aquesta primera setmana del curs

Tenim algunes informacions que donar-vos:

Dilluns 22, a les 16,45 hi ha reunió Comissió Gestora, hi ha alguns temes urgents per parlar de la Comissió Edifici i de la Comissió I tant que sí. Ens trobem a les 16,45h a la Sala. És important que vingui un representant de cada una de les Comissions.

Dimarts 23, reunió de familiars de l’alumnat de 6è a les 17h al menjador.

Divendres 26, des de la Comissió Edifici, organitzen un acte d’inauguració de la construcció de l’Edifici nou. Hi sou tots convidats! Aneu consultant el Facebook i la Web de l’Escola.

Recordeu que es convenient que l’alumnat porti el xandall de l’Escola a l’activitat de Psicomotricitat, Educació Física i a les excursions. La venda del nou model es fa a la botiga Puntades del carrer Pi i Margall, 43. Queden algunes tallades del model antic que properament es vendran a la porxada.

Ens agrada que a partir de les 16,30h, el pati continuí utilitzat pels nens i les nenes i per les famílies, però és obligat cuidar el material, no utilitzar els estris que estant dins la tanca i evitar que els menors facin maleses amb el timbre de la porta, la tanca, etc. Demanem la col·laboració de tothom que gaudeix d’aquest espai fora de l’horari escolar. Gràcies.

Recordeu:

Portar la bossa vermella “va i ve”.

Fins dimarts 30 de setembre teniu temps per descarregar-vos les fotografies i els vídeos del curs passat de les aules dels vostres fills i filles.

Estan obertes les inscripcions dels cursos presencials i en línea “Vine i aprèn català” a Les Cases dels Mestres, carrer Gregori Montserrat 6. Animeu-vos-hi!

Des de la Biblioteca Municipal ens han comunicat l’obertura, “El Book Express Club”, un club de lectura per a nens i nenes de 8 a 11 anys. Animeu als vostres fills i filles.

Recordeu que les famílies que tingueu fills nascuts als anys 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar-los a l’Escola El Calderí podeu posar-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de P5 o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, també de P5.]

Caldes de Montbui, [20] de [setembre] de [2014]