Juntament amb aquest fullet us donem informacions vàries de cara el proper curs 2014/15. Consulteu aquests documents: venda de llibres de text, quotes, calendari de les reunions d’inici de curs de cada nivell i de les comissions, horari, venda del nou xandall... A la Web de l’escola també està tot penjat.

El proper dijous 26 i divendres 27 recordeu que els diferents tutors i tutores us rebran per comentar els informes de final de curs. Recordeu de portar la bossa vermella “va i ve”.

Els llibres de text es vendran a l’escola el dimarts 9 i el dilluns 15 de setembre. Per comprar-los cal haver anat a fer prèviament el pagament a l’entitat bancària i portar el rebut. El dia 9 i 15 també es vendran els xandalls antics.

Tal i com es va informar a la Festa de Final de curs, el dia 30 de juny s’inicien les obres del nou Edifici. És per això que la Comissió d’Edifici convoca a tothom aquest dia a les 18h a l’escola per fer una acte simbòlic de l’inici de l’obra. Hi sou tots convidats! No hi falteu! (Aneu consultant el Facebook per si hi ha algun contratemps).

Els números de la rifa per la màquina netejadora de vidres que van vendre l’alumnat de sisè són: rosa el 173, blau el 049 i groc el 177. Passeu pel despatx si sou els premiats.

El dia 28 d’agost necessitem la Brigada Bestial per ajudar-nos a muntar el mòdul de Psicomotricitat. Us convoquem a tots a les 9,30h, necessitem ajuda per donar un cop de mà. Moltes gràcies.

Teniu tot l’estiu per descarregar-vos les fotografies i els vídeos de les aules dels vostres fills i filles. La primera setmana de setembre es buidaran els blocs d’aquest curs.

Des d’aquí volem felicitar a tot l’alumnat de cinquè, també al David i a les respectives tutores per la participació en el Concert de Catània. Va ser una audició molt acurada i molt entranyable.

Volem agrair a tothom la participació a la Festa de Final de curs. Tot i totes vau ajudar molt, tot i l’enrenou que va haver-hi per culpa de la pluja.

Amb el número 155 acomiadem aquest curs 2013/14. Desitgem que passeu un molt bon estiu i que gaudiu dels vostres fills i filles.

Recordeu que les famílies que tingueu fills nascuts als anys 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar-los a l’Escola El Calderí podeu posar-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de P5 o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, també de P5.

Caldes de Montbui, 20 de juny de 2014