El passat diumenge a la Festa de l’Esport, onze entitats de Caldes van signar el manifest demanant que es mantingui el grup de P3 a l’escola cara els propers cursos. Des de la Comissió I tant que sí es vetllarà perquè altres entitats calderines signin també aquest manifest i finalment el faran arribar a la Conselleria d’Ensenyament. També es pot signar individualment. A la porxada es posarà una taula per a recollir signatures.

Enhorabona a tots els que vàreu participar i organitzar la Festa de l’Esport en especial a la Comissió de l’Esport i de la de Festes. Van venir molts alumnes amb les seves famílies i plegats vam gaudir d’una jornada esportiva molt lluïda.

El període de matriculació per l’alumnat preinscrit cara el proper curs s’inicia el proper dimarts 10 de juny i acabarà el divendres 13 de juny. Cal portar la fotocòpia del llibre de vacunació. Consulteu l’horari penjat a la porxada i a la Web.

Tenim un material per plastificar. Necessitem voluntaris. Qui pugui donar-nos un cop de mà que passi pel despatx i parli amb la Marta Mas. Gràcies.

Cara el proper curs es renova el teixit del xandall. A finals d’agost es vendrà el nou model a la botiga “Puntades” del carrer Pi i Margall, núm.43. L’estoc de xandalls actuals s’està liquidant a les tardes a la porxada de l’escola a un preu de 12€.

Si el temps ho permet, avui divendres la Comissió Escola de pares convida a tothom al sopar – taller astronòmic a Sant Sebastià de Montmajor. A les 21h es farà el sopar amb les menges de cadascú i a les 22,30h es començarà a mirar la lluna, les estrelles i planetes amb telescopis, amb les orientacions de l’astrònom Sr. Albert Moral. Consulteu la pissarra de la porxada on es farà la convocatòria final.

El proper dilluns 9 de juny és festa local. A partir de dimarts 10 de juny hi haurà jornada continuada. L’horari per l’alumnat que va a dinar a casa serà fins les 13h. Els qui es queden al menjador serà fins a les 15,30h. Si algú necessita prolongar l’horari fins més tard cal que ho comuniqui a l’Anna Vidal, coordinadora de menjador. Passeu qualsevol matí a les 9h per fer la reserva d’aquest servei.

Avui finalitzen les activitats extraescolars, excepte Calaix de sastre. A partir de dimarts 10 fins el 20 de juny l’horari d’aquesta activitat serà 15,30h a 16,30h.

La Festa de final de curs serà el dissabte 14 de juny. Hi haurà com cada any actuacions de l’alumnat, bufet comunitari per sopar i ball per la cloenda de la festa.

Recordeu que les famílies que tingueu fills nascuts als anys 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar-los a l’Escola El Calderí podeu posar-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de P5 o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, també de P5.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 30 de maig de 2014