Diumenge Festa de l’Esport al pati de l’Escola, s’acabarà amb la Festa de l’Espuma. No hi falteu!

Al Plenari d’ahir es va informar que aquest diumenge a les 12h durant la Festa de l’Esport es llegirà el manifest que estan recolzant entitats associatives i culturals de Caldes. En aquest manifest es demana la continuïtat de l’Escola El Calderí com a centre d’Educació Infantil i Primària, que les administracions competents compleixin amb el deure de garantir el dret a l’Educació de tothom i que les famílies puguin escollir l’escola que volen. Tots el manifestos signats es lliuraran al Departament d’Ensenyament. També es podrà signar individualment.

També es va informar que davant la demanda de les mestres d’Educació Física, de mestres i de familiars es renova el teixit del xandall. Al setembre es vendrà el nou model a la botiga “Puntades” del carrer Pi i Margall, 43. L’estoc de xandalls actuals es liquidaran a la Festa de l’Esport de diumenge a un preu de 12 € i també es podran comprar alguna tarda a la porxada. Ja us anirem informant de les dates i de l’horari de venda. Aprofiteu l’ocasió de tenir el xandall de l’escola a un preu més econòmic!

La Comissió Escola de pares continua organitzant activitats; la propera serà divendres 30 de maig. Està previst un sopar – taller astronòmic a Sant Sebastià de Montmajor. A les 21h es farà el sopar amb les menges de cadascú i a les 22,30h es començarà a mirar la lluna, les estrelles i planetes amb telescopis, a càrrec de l’astrònom Sr. Albert Moral. Tothom hi és convidat! Des d’aquest fullet volem agrair la participació de tots aquells que heu assistit al taller de massatge metamòrfic i a la tertúlia que es va fer a l’aula de sisè amb familiars i ex alumnes de la nostra escola aquesta setmana.

La Comissió de Biblioteca informa que dilluns 26 de maig serà el darrer dia que la biblioteca estarà oberta a la tarda. També dóna les gràcies a tots els que van venir dissabte passat a la jornada de treball.

El proper dilluns 9 de juny és festa local. A partir de dimarts 10 de juny hi haurà jornada continuada. L’horari per l’alumnat que va a dinar a casa serà fins les 13h. Els qui es queden a menjador serà fins a les 15,30h. Si algú necessita prolongar l’horari fins més tard cal que ho comuniqui a l’Anna Vidal, coordinadora de menjador.

Les activitats extraescolars finalitzaran divendres 30. Calaix de sastre es continuarà fent fins el 20 de juny però en horari diferent de 15,30h a 16,30h.

Ja tenim tres familiars per col·laborar en la venda de llibres de text cara el proper curs. Necessitem algú més que pugui donar un cop de mà. Poseu-vos en contacte amb la Mª de Mar Val, mare del Cristian i l’Alejandro.

La Festa de final de curs serà el dissabte 14 de juny amb actuacions de l’alumnat, el bufet per sopar i el ball per la cloenda de la festa.

Recordeu que les famílies que tingueu fills nascuts l’any 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar-los a l’Escola El Calderí podeu posar-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de P5 o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, també de P5.

Caldes de Montbui, 23 de maig de 2014