Recordeu:

L’Ajuntament de Caldes ha publicat la convocatòria per sol·licitar ajuts econòmics per material escolar i llibres de text, també per colònies, cara el proper curs 2014/15. També ha sortit la convocatòria per demanar ajuts per menjador. Passeu a buscar els impresos de sol·licitud pel despatx. Heu de lliurar tota la documentació abans de divendres 23 de maig a l’Ajuntament.

Diumenge 25 de maig hi ha la Festa de l’Esport al pati de l’Escola (de 10h a 13h) que acabarà amb la Festa de l’Espuma. No hi falteu!

La Comissió Escola de pares organitza un taller de massatge metamòrfic, dilluns 19 a les 15h al menjador de l’escola. També han organitzat, dijous 22 a les 16,30h a l’aula de sisè, una trobada per compartir amb familiars i alumnes del curs passat la seva experiència a l’IES. Les famílies dels actuals alumnes de sisè hi sou convidades.

Dijous 22 de maig, a les 20h al menjador de l’escola, hi ha PLENARI. La Comissió Edifici explicarà com serà el nou edifici i les previsions per l’inici de la construcció. També hi haurà una valoració de les Comissions d’enguany i torn obert de paraules. No hi falteu! Encara hi ha molt camí per recórrer.

Demà dissabte la Comissió de Biblioteca us convida a folrar i a reparar llibres (de 10h a 13h). Ens calen mans pel manteniment d’aquest entranyable espai. Veniu a ajudar-nos!

Ja tenim tres familiars per col·laborar en la venda de llibres de text cara el proper curs. Necessitem algú més que pugui donar un cop de mà. Poseu-vos en contacte amb la Mª de Mar Val, mare del Cristian i l’Alejandro.

Recordeu que les famílies que tingueu fills nascuts l’any 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar-los a l’Escola El Calderí podeu posar-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de P5 o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, també de P5.

Aquest cap de setmana podrem gaudir del 17è Festival de Titelles Romà Martí.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 16 de maig de 2014