Recordeu:

L’Ajuntament de Caldes ha publicat la convocatòria per sol·licitar ajuts econòmics per http://www.cutebonsaitree.com/frnew1/3513 material escolar i llibres de text, també per colònies, cara el proper curs 2014/15. També ha sortit la convocatòria per demanar ajuts per menjador. Passeu a buscar els impresos de sol·licitud pel despatx. Heu de lliurar tota la documentació abans de this article divendres 23 de maig a l’Ajuntament.

Diumenge 25 de maig hi ha la Festa de l’Esport al pati de l’Escola (de 10h a 13h) que acabarà amb la Festa de l’Espuma. No hi falteu!

La Comissió Escola de pares organitza un taller de wer handelt erfolgreich mit binären optionen massatge metamòrfic, dilluns 19 a les 15h al menjador de l’escola. També han organitzat, http://joetom.org/masljana/2948 dijous 22 a les 16,30h a l’aula de sisè, una trobada per compartir amb familiars i alumnes del curs passat la seva experiència a l’IES. Les famílies dels actuals alumnes de sisè hi sou convidades.

rencontre adolescent 16 ans Dijous 22 de maig, a les 20h al menjador de l’escola, hi ha rencontres etudiantes PLENARI. La Comissió Edifici explicarà com serà el nou edifici i les previsions per l’inici de la construcció. També hi haurà una valoració de les Comissions d’enguany i torn obert de paraules. No hi falteu! Encara hi ha molt camí per recórrer.

hop over to this web-site Demà dissabte la Comissió de Biblioteca us convida a folrar i a reparar llibres (de 10h a 13h). Ens calen mans pel manteniment d’aquest entranyable espai. Veniu a ajudar-nos!

Ja tenim go to my site tres familiars per col·laborar en la venda de llibres de text cara el proper curs. Necessitem what to talk about with a girl on dating site algú més que pugui donar un cop de mà. Poseu-vos en contacte amb la Mª de Mar Val, mare del Cristian i l’Alejandro.

Recordeu que les famílies que tingueu fills nascuts l’any 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar-los a l’Escola El Calderí podeu posar-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de P5 o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, també de P5.

Aquest cap de setmana podrem gaudir del 17è Festival de Titelles Romà Martí.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 16 de maig de 2014