L’Ajuntament de Caldes ha publicat la convocatòria per sol·licitar ajuts econòmics per material escolar i llibres de text, també per colònies, cara el proper curs 2014/15. També ha sortit la convocatòria per demanar ajuts per menjador. Passeu a buscar els impresos de sol·licitud pel despatx. Heu de lliurar tota la documentació abans de divendres 23 de maig a l’Ajuntament.

Dimarts 13 al matí, l’alumnat de 4t, 5è i 6è de la nostra Escola, aniran a la Torre Marimon a fer una gimcana organitzada pels alumnes de Batxillerat d’IES Manolo Hugué. És una col·laboració que hem fet amb l’institut.

Pel bon funcionament dels entrenaments del torneig Rosario Sánchez la Comissió de l’Organització, recorda als familiars dels alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial que mentre els infants estan entrenant cal que un adult responsable hi estigui present.

Diumenge 25 de maig hi ha la Festa de l’Esport al pati de l’Escola (de 10h a 13h) que acabarà amb la Festa de l’Espuma. Aquest mateix dia es fa la 4ª cursa de bombers (10km) i la 3ª cursa infantil (4 categories). El proper dilluns 12 de 16,30h a 17,30h hi haurà a la porxada una paradadeta per apuntar-s’hi. La inscripció és de 2 €. Si voleu algun aclariment poseu-vos en contacte amb en Jordi pare de la Berta (5è B) i en Bernat (2n B).

Dilluns 19 la Comissió Escola de pares organitza un taller de massatge metamòrfic a les 15h al menjador de l’escola. Hi és tothom convidat!

Recordeu que el proper dijous 22 de maig, a les 20h al menjador de l’escola, hi ha PLENARI. La Comissió Edifici explicarà com serà el nou edifici i les previsions per l’inici de la construcció. També hi haurà una valoració de les Comissions d’enguany i torn obert de paraules. No hi falteu! Encara hi ha molt camí per recórrer.

La Comissió de Biblioteca us convida el proper dissabte 17 a folrar i a reparar llibres (de 10h a 13h). Ens calen mans pel manteniment d’aquest entranyable espai. Veniu a ajudar-nos!

Necessitem famílies per col·laborar en la venda de llibres de text cara el proper curs. Qui pugui donar un cop de mà que es posi en contacte amb la Mª de Mar Val, mare del Cristian i l’Alejandro.

L’Escola de Música Joan Valls us convida a les Portes Obertes durant la setmana del 12 al 16 de maig. Hi sou convidats!

Recordeu que les famílies que tingueu fills nascuts l’any 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar-los a l’Escola El Calderí podeu posar-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de P5 o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, també de P5.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 9 de maig de 2014