Des d’aquí volem agrair a tots els que vam fer possible una diada de Sant Jordi tan bonica: a tots els familiars que van participar en els tallers del matí dels diferents cicles, als alumnes de 4t per l’excel·lent representació de la Llegenda de Sant Jordi, als participants en el Concurs de dibuix i literari... A totes i tots moltes gràcies i moltes felicitats per als guanyadors i guanyadores dels concursos.

Ahir a la Gestora – Consell Escolar es van aprovar algunes partides econòmiques per muntar un inflable el dia de l’esport i per comprar davantals per la Comissió de la fruita. També es va informar de l’actual situació del nou Edifici com també de la preinscripció d’enguany i del calendari del curs vinent. A la vegada es va demanar sol·licitar a totes les famílies col·laboració per la venda de llibres de text cara el proper curs. Qui pugui donar un cop de mà que es posi en contacte amb la Mª de Mar Val, mare del Cristian i l’Alejandro. Es va informar que el proper dijous 29 en el Ple de l’Ajuntament es llegirà una moció presentada per la Comissió d’Edifici i I tant que si. Qui vulgui i pugui està convidat a anar-hi a partir de les 21h a la sala de Plens. Per altre cantó es va decidir convocar PLENARI pel proper dijous 22 de maig, a les 20h al menjador de l’escola. La Comissió Edifici explicarà com serà el nou edifici i les previsions per l’inici de la construcció. També hi haurà una valoració de les Comissions d’enguany i torn obert de paraules.

També es va informar que diumenge 25 de maig hi ha la Festa de l’Esport pel pati de l’Escola (10 a 13h) i desprès hi haurà la Festa de l’Espuma. Apunteu-ho a la vostra agenda. No hi falteu!

El proper dijous 8 de maig a les 18h a Can Rius hi ha una activitat organitzada per l’Ajuntament: “No tinc temps per educar el meu fill”. Com educar els nens i les nenes sense temps”. Anirà a càrrec de la Doctora en Psicologia, especialitzada en infància i adolescència la Sra. Chon Molina.

Ens falten voluntaris per a fer Grups Interactius a 5è A, dimecres de 11,30 a 12,30h. Animeu-vos-hi!

Recordeu que les famílies que tingueu fills nascuts l’any 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar els vostres fills i filles a l’Escola El Calderí podeu posar-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de P5 o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, també de P5. També que la propera setmana és molt curta i no hi haurà fullet. Dijous Festa del Treball i divendres és dia de lliure disposició.

Que passeu un molt bon Cap de Setmana.

Caldes de Montbui, 25 d'abril de 2014