Dimarts passat tècnics del Departament d’Ensenyament juntament amb els arquitectes responsables dels projecte, van fer la presentació pública el projecte arquitectònic del nou edifici. Va ser una sessió aclaridora de com serà el nou Centre Educatiu. Tots els qui hi vam ser a la sessió, vam poder preguntar i fer algun suggeriment. Hi ha informació a la Web de l’escola: www.escolaelcalderi.cat.

Aquesta tarda el jurat es troba per deliberar sobre els/les guanyadors/es del Concurs Literari de Sant Jordi d’enguany.

El proper dimecres 23 Diada de Sant Jordi l’alumnat que va a dinar a casa cal que vagi directament a les 15h al Parc. Els qui es queden a dinar pujaran al Parc amb alguns mestres. Primerament hi haurà la representació de la Llegenda de Sant Jordi a càrrec de l’alumnat de 4t de Primària i desprès es farà el lliurament dels premis del Concurs Literari. La recollida de l’alumnat, a les 16,30h, també serà al Parc, excepte per a l’alumnat que tingui activitats extraescolars o bé aquells infants que els seus familiars no hagin anat al Parc, que retornaran a l’Escola amb els seus mestres. Tothom hi és convidat!

La Comissió Econòmica dóna les gràcies a tots els voluntaris que s’han apuntat per ajudar-los.

Recordeu que el proper dijous 24 d’abril a les 16,45h a la sala, hi haurà reunió de la Comissió Gestora – Consell Escolar. Ha de venir un representant de cada Comissió. No hi falteu!

Les famílies que tingueu fills nascuts l’any 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar els vostres fills i filles a l’Escola El Calderí poseu-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de P5 o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, també de P5.

Avui iniciem les vacances de Setmana Santa, ens retrobarem el dimarts 22 d’abril. Recordeu que dijous 1 de maig és la Festa del Treball i que divendres 2 és festa de lliure disposició.

Desitgem que passeu uns bons dies de Primavera, gaudint dels vostres fills i filles!

Caldes de Montbui, 11 d'abril de 2014