La Comissió Econòmica fa una crida a tots els familiars de l’escola que vulguin i puguin col·laborar amb aquesta Comissió. Fa falta una persona per passar dades a l’ordinador. És una feina mecànica però molt necessària pel bon funcionament econòmic. Animeu-vos! Parleu amb la Mª Luz.

Recordeu que fins dimarts els vostres fills i filles poden continuar participant al Joc “Mou el Cul”.

El proper dilluns el jurat del concurs literari d’enguany farà la primera trobada. Queden convocades totes les persones que s’han presentat com a jurat, a les 16h al despatx de l’escola. Gràcies a totes!

Avui divendres l’alumnat de sisè juntament amb els seus familiars, obren la paradeta dels berenars a la porxada de l’escola, a partir d’avui tots els divendres fins l’inici de la jornada continuada.

El proper dimarts 8 a les 12,30h a la Biblioteca de l’Escola, representants dels SSTT del Departament d’Ensenyament presentaran el projecte de l’Edifici nou. Convidem a un representant de cada Comissió a assistir aquest acte. També estan convidats els membres del Consell Escolar. Haurem de limitar l’aforament per raons d’espai.

Les famílies que tingueu fills nascuts l’any 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar els vostres fills i filles a l’Escola El Calderí poseu-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de P5 o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, també de P5.

Divendres vinent iniciem les vacances de Setmana Santa. L’Escola romandrà tancada des de dilluns 14 fins dilluns 21, ambdós inclosos.

El proper dimecres 23 celebrarem la Diada de Sant Jordi. A les 15,15 al Parc de l’Estació hi haurà la representació de la Llegenda de Sant Jordi a càrrec de l’alumnat de 4t de primària. També es farà el repartiment de premis del Concurs Literari. Hi sou tots convidats.

El proper dijous 24 d’abril a les 16,45h a la sala, hi haurà reunió de la Comissió Gestora – Consell Escolar.

Molt bon cap de setmana.

Caldes de Montbui, 4 de d'abril de 2014