see Fullet informatiu

http://www.industries3r.com/albiol/4793 núm. 145

iq option è una truffa Benvolgudes famílies,

Amb aquest fullet donem tota la documentació que ens ha lliurat l’Ajuntament de Caldes sobre els Camins Escolars. Des de l’Escola potenciem aquesta iniciativa. Per inaugurar-la esperem a tothom a la cercavila de dimecres a dos quarts de nou (8,30h) al Parc de l’Estació. Des d’allà anirem caminant fins l’escola! No hi falteu! També us engresquem perquè els vostres fills i filles participin al Joc “Mou el Cul” durant tota la setmana.

Com cada curs per Sant Jordi fem el Concurs Literari. Tots els alumnes estan convidats a escriure narracions, contes... Necessitem familiars per fer de jurat del concurs. Animeu-vos-hi. Si hi ha algú interessat passeu pel despatx.

El proper dijous 3 a les 20,30h, organitzat per la Comissió Escola de Pares, hi haurà una xerrada al menjador de l’escola a càrrec de la Sra. Marta Prims Terradas sobre: “Com potenciar l’autoestima dels nostres fills i filles”. Hi sou tots convidats.

A partir de divendres vinent l’alumnat de sisè juntament amb els seus familiars, obriran la paradeta dels berenars a la porxada de l’escola.

El proper dimarts 8 a les 12,30h a la Biblioteca de l’Escola, representants dels SSTT del Departament d’Ensenyament presentaran el projecte de l’Edifici nou. Convidem a un representant de cada Comissió a assistir aquest acte. També estan convidats els membres del Consell Escolar. Haurem de limitar l’aforament per raons d’espai.

Les famílies que tingueu fills nascuts l’any 2012 i 2013 i vulgueu escolaritzar els vostres fills i filles a l’Escola El Calderí poseu-vos en contacte amb la Marta de la Riva, mare de l’Aniol de P5 o bé amb la Meritxell Zanuy, mare de la Marta, també de P5.

El proper dijous 24 d’abril a les 16,45h a la sala hi haurà reunió de la Comissió Gestora – Consell Escolar.

Recordeu portar el full de conformació de plaça cara el curs vinent.

Molt bon cap de setmana.

Caldes de Montbui, 28 de març de 2014