La propera setmana iniciem les inscripcions del torneig de futbol Rosario Sánchez. A partir de dilluns 24 fins divendres 28 a les 16,30h, hi haurà a la porxada la comissió per poder inscriure a tot l’alumnat que hi vulgui participar. Aquest curs el torneig serà el cap de setmana del 6,7 i 8 de juny.

Avui finalitza el període de preinscripció per al curs 2014-15. Juntament amb aquest fullet us lliurem el full de conformació de plaça cara el curs vinent.

Ahir un grup de familiars van anar al Parlament. Es presentava a la cambra una nova PdR a proposta del PPC per defensar la continuïtat del projecte educatiu de la nostra Escola. Finalment va ser va aprovada per unanimitat de tots els partits polítics representats en la cambra. En breu podreu consultar-ho a www.parlament.cat.

Avui fem el repartiment d’àlbums amb el treballs d’aquest 2n trimestre, també de la Via i dels informes dels alumnes de primària. Recordeu que heu de tornar a l’escola la bossa vermella de “va i ve”.

Us fem arribar també el full informatiu de l’associació Caldes Solidària sobre l’acolliment a l’estiu de nens i nenes sahrauís.

El proper dimarts 25 es farà el cafè tertúlia a les 15h. El tema serà “ Les pors en les diferents etapes dels nostres fills i filles”. Hi sou tots convidats!

Ei! Mireu la nova web és:

www.escolaelcalderi.cat

Caldes de Montbui, 21 de març de 2014