Recordeu que per preparar les portes obertes del dia 7 de març el proper dimecres 5 tornarem a fer una BRIGADA BESTIAL. A les 15h a la biblioteca de l’escola.

Animeu-vos a ensenyar l’escola a les famílies que vinguin a conèixer-nos. A partir d’avui hi ha unes graelles a la porxada per apuntar-se a les paradetes que farem el divendres 7 a les 15h a Portes Obertes. A les 17h hi haurà la xerrada informativa al menjador de l’escola.

Cara el curs 2014/15 cal preinscriure a tots els infants nascuts l’any 2011. La preinscripció es farà de l’11 al 21 de març. Podeu consultar l’horari a la porxada.

La propera setmana, els dies 5 i 6 de març, l’alumnat de P5 van de colònies a Can Ribas de Bigues i Riells.

Diumenge es va fer l’excursió a Les Elies.

Va ser tot un èxit de famílies i de nens i nenes. El temps va acompanyar i tothom va arribar satisfet de la caminada. Els calçots eren molt bons!

La rua del Calderí està en marxa! Dissabte a les 16,15h ens trobarem a la Plaça Romà Martí.

Desitgem que tothom gaudeixi molt de la Festa. Visca Carnaval!

Recordeu que dilluns 3 és festa de lliure disposició.

L’adreça de la nova Web és: www.escolaelcalderi.cat

Caldes de Montbui, 28 de febrer de 2014