Recordeu que aquest diumenge es fa l’excursió a Les Elies, és una caminada tranquil·la, assequible i per a tothom. La sortida és a les 9,30h del càmping del Pasqualet. Al retorn es farà la calçotada al pati de l’escola. Hi sou tots convidats!

Us informem que el proper dimarts dia 25 de febrer es farà un nou cafè tertúlia a les 15h. El tema serà: Qui fa què? La sessió ens servirà per debatre quin és el paper de la família i de l’escola en relació a l’educació dels nens i nenes. Hi és tothom convidat!

Recordeu que per preparar les portes obertes del dia 7 de març farem una BRIGADA BESTIAL. Serà el dimecres 26 a les 15h, al menjador. Necessitem mans per ajudar-nos. El mateix dia de portes obertes també esteu convidats a quedar-vos i ensenyar les instal·lacions de l’escola a tothom qui vingui a veure-la.

Com ja sabeu, la setmana vinent celebrarem el Carnaval! Us fem arribar el pregó que han llegit els alumnes de sisè perquè conegueu les consignes de la setmana:

Dilluns dia 24                                                            Dijous dia 27

El cap de setmana haurà estat accidentat                L’armari dels grans remenareu

i tot el cos portaràs ben embolicat                         i alguna cosa trobareu

amb benes i tiretes per tot arreu                               la roba dels pares agafareu

i cap a l’escola molt contents arribareu.                   i amb mans i mànigues us la posareu.

Dimarts dia 25                                                           Divendres dia 28

Molt d’hora us haureu de llevar                                 L’últim dia us farà mandra vestir

perquè bé us haureu de pentinar                               i amb pijama vindreu aquí

els cabells ben guarnits i crespats                           tothom cap a l’escola el Calderí

per així riure molt tots plegats.                                  i tots a punt per tornar a dormir.

Dimecres dia 26

La roba entre vosaltres intercanviareu

els nens amb roba de nena vestireu

i les nenes amb roba de nen vindreu

i així el dimecres, molt gaudireu.

La rua del Calderí està en marxa! Hi ha més de 100 persones apuntades i encara sou a temps d’afegir-vos-hi. Serà el dissabte 1 de març. Avui a la tarda s’han trobat per acabar de posar-se d’acord. Si necessiteu més informació, parleu amb algú de la COFE.

A la reunió d’ahir del Consell Escolar - Gestora es va aprovar la liquidació econòmica de l’escola de l’any 2013 i el pressupost de l’any 2014. També es va acordar enviar una carta al Departament d’Ensenyament sol·licitant algunes millores en l’edifici nou.

Recordeu la nova Web: www.escolaelcalderi.cat

Passeu un bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 22 de febrer de 2014