Des de la Comissió de Festes, la COFE ens comuniquen:

CARNAVAL 2014.ELS HIPPIES DE CALDES

Com ja sabeu, aquest carnaval ens disfressarem de Hippies a proposta dels alumnes. La rua és el dissabte 1 de març i ens trobarem a les 16,15h a la Plaça Lluis Companys, “Parc del Pinotxo”. Per a la disfressa necessitareu coses com: pantalons de campana, faldilles de flors, roba de colors, cabells llargs, cintes al cap, samarretes tenyides, armilles, ulleres rodones, i moltes flors i colors. La COFE repartirà just abans de la sortida de la rua una medalla de la Pau com a símbol comú. Hem aconseguit un Citroën “doscavalls” de l’època que decorarem per l’ocasió i ens acompanyarà a la rua fent sonar música dels anys 60-70. Es necessiten mans per fer la decoració del cotxe, de les flors, de la coreografia de ball, dels esbroncs i de qualsevol altre proposta que sorgeixi. Ens trobem el proper divendres 21 de febrer a partir de les 15h a l’escola. No hi falteu. Hem de ser molta colla. PAU PER A TOTHOM.

Per preparar les portes obertes del dia 7 de març farem una BRIGADA BESTIAL. Volem fer com l’any passat paradetes. Per preparar-les, fer cartells i altres coses que sorgeixin ens trobarem tots els que pugueu i en tingueu ganes el proper dimecres 26 a les 15h. Necessitem mans per ajudar-nos. A la vegada també necessitarem familiars pel divendres 7 de març per ensenyar l’escola a tothom que vingui a veure-la. Recordeu que la preinscripció per al curs vinent 14/15 serà de l’11 al 21 de març. L’oferta d’aquest nou curs va des d’Educació Infantil 3 anys, nens i nenes nascuts l’any 2011, fins a 6è de Primària. Cara el curs 15/16 s’oferirà 1r d’ESO.

El proper diumenge 23 la comissió d’esports ha organitzat una excursió a Les Elies. Sortirem a les 9,30 del càmping el Pasqualet. Al retorn hi haurà calçotada al pati de l’escola. El preu és de 5€ per 25 calçots i la salsa. El segon plat, postres i la beguda cadascun ha de portar el que vulgui. Hi ha unes graelles a la porxada per apuntar-vos-hi. Hi sou tots convidats.

El proper dijous 20 a les 16,45h a la sala hi ha reunió de la Comissió Gestora - Consell Escolar

Passeu un bon cap de setmana.

Caldes de Montbui, 14 de febrer de 2014