Dimecres passat vam poder gaudir, la cinquantena de persones que va anar-hi, de la Mª Jesús Comellas. Vam passar un parell d’hores parlant d’educació en un to tranquil, col·loquial i entenedor. Tots els que hi vam ser van fruir d’aquesta gran comunicadora.

Ja tenim la preinscripció a la vista per al curs vinent 14/15. Serà de l’11 al 21 de març. L’oferta d’aquest nou curs va des d’Educació Infantil 3 anys, nens i nenes nascuts l’any 2011, fins a 6è de Primària. De cara el curs 15/16 s’oferirà 1r d’ESO. La jornada de portes obertes tindrà lloc divendres 7 de març. Aquest dia l’Escola romandrà oberta a tothom des de les 15.15h. A les 17h hi haurà una xerrada informativa. Necessitarem famílies perquè ens ajudeu a ensenyar l’Escola als visitants. Anirem informant-vos-en.

Al llarg d’aquests darrers dies han vingut tècnics de diferents empreses constructores a veure el terreny. Són empreses que es presenten al concurs per fer l’edifici del Calderí. Al llarg d’aquestes setmanes han de presentar els seus projectes i pressupostos. En resum: la construcció de l’Escola  és imminent!

La Comissió de la Web està a punt d’acabar-la. Actualment ja es pot veure, tot i que encara falten  alguns elements. L’adreça és: web www.escolaelcalderi.cat. Us convidem que hi doneu una ullada.

El proper diumenge 23 la Comissió d’Extaescolars-Esports ha preparat una excursió -dinar  a Les Elies. Sortirem dels el càmping el Pasqualet. Durant la propera setmana us n’informarem amb més detall. Hi sou tots convidats.

Recordeu que la Comissió de Festes està preparant la comparsa del Calderí per a la  Rua de Carnaval, prevista per dissabte 1 de març. Podeu  apuntar-vos-hi a les graelles que estan penjades a la porxada. Hem de ser molta colla!

El proper dijous 20 hi haurà reunió de la Comissió Gestora - Consell Escolar, a les 16,45h a la sala.

Caldes de Montbui, 7 de febrer de 2014