La Comissió Escola de pares ha organitzat la xerrada: Família, escola i entorn, “Quan l’escola es planteja la importància de la relació entre l’entorn i les famílies”

Les relacions que estableixen els centres educatius amb l’entorn i les famílies i com s’estableixen aquestes relacions són actualment aspectes importants en l’educació dels infants.

D’això precisament ens parlarà la doctora en psicologia Maria Jesús Comellas.

És possible que a més d’un li soni el nom. És professora titular del Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona, ha voltat per nombroses escoles i té àmplia experiència en orientació familiar i escolar. Així mateix, combina la seva tasca docent amb la tasca investigació, com a membre del grup GRODE (Grup d'Investigació, Orientació i Desenvolupament Educatiu), un grup que analitza, estudia i proposa alternatives de millora davant les diverses demandes i necessitats emergents en el context educatiu actual. Però, segurament, molts de vosaltres la coneixeu a través de “l’Escola de Pares”, un espai que durant un temps oferia el matí de Catalunya Ràdio (quan hi havia l’Antoni Bassas) i on pares i mares podien participar plantejant preguntes, dubtes i dificultats en relació amb l’educació dels seus fills. La conegueu o no, no us podeu perdre aquesta cita amb Maria Jesús, dimecres dia 5 de febrer, a les 21h a Can Rius.

Recordeu que la Comissió de Festes està preparant la comparsa del Calderí per a la Rua de Carnaval, prevista per dissabte 1 de març. Ens agradaria fer una comparsa massiva. Cal que l’Escola es faci sentir i veure en un moment tan especial de cara a la preinscripció del proper curs 2014/15. Avui a les 16.30 h convoquem a tothom que vulgui participar a una reunió per parlar-ne. També us hi podeu apuntar a les graelles que estan penjades a la porxada. Hem de ser molta colla!

Voleu aprendre català? Estan obertes les inscripcions per fer cursos de tots els nivells presencials i en línia. Del 3 al 7 de febrer a Les Cases dels mestres. Animeu-vos-hi.

Passeu un bon cap de setmana.

Dear parents,

We would like to start “grups interactius” in English. In the first place, we would do them in the second course. Later, in June we will do an evaluation to see how it has gone and if it is possible for the next school year to expand the experience to other courses.

For that reason, we ask for your participation, as you always do. However, as you may suppose, we need parents with a good level of English.

We are sure it will be interesting, useful and great fun.

Please, tell Irene and Maribel if you are able to help us.

Thanks a lot!!

Looking forward to hearing from you.

The timetable is:

Monday at 15:00 - 16:30