La Comissió de Biblioteca valora molt positivament l’últim Conta contes d’aquest curs. Gràcies Estel i Marietou, alumnes de l’escola, per narrar i explicar tan bé les vostres històries! Agraïm la col·laboració de totes les famílies, alumnes i mestres voluntaris que han participat de les sessions de conta contes durant el curs. Gràcies per ser-hi!

Us informem dels acords de Gestora:

-       La comissió Comunitat Escola de Pares s’encarregarà d’acondicionar la saleta de les comissions amb una cafetera, un sofà i una estufa.

-       Es compraran sis taules per tenir a l’escola i poder-les utilitzar el dia de la festa de fi de curs.

-       Farem un Plenari el dia 7 de juny a les 20,30h al menjador de l’escola amb el següent ordre del dia:

1. Roda  la tasca de les comissions i projeccions per al proper curs
  2. Presentació del nou projecte de direcció
  3. Novetats curs 208-19
  4. Torn obert de paraules

Us informarem properament de la propera reunió que serà Consell Escolar/Gestora.

Els nens i nenes de cicle superior ahir van realitzar l’activitat d’apadrinament del parc del Bugarai organitzada des del Consell d’Infants. Enhorabona per la feina feta! Els mateixos alumnes avui han participat a unes Jornades de Convivència organitzades pels alumnes de l’institut Manolo Hugué a la Torre Marimon. L’experiència ha estat molt enriquidora i plena d’esportivitat!

Dijous vinent hem organitzat un Torneig de futbol flag a càrrec dels alumnes més grans de l’escola. L’activitat es farà al pavelló del Bugarai, de 9 a 11h i tot l’alumnat de l’escola l’anirem a veure. Hi esteu tots convidats!

Els alumnes de cicle inicial participaran divendres vinent a l’activitat del Dansem plegats a Castellar del Vallès. Us convidem a assistir a l’acte, que es durà a terme al Camp de futbol Pepín Valls, a dos quarts d’onze del matí.

Recordeu que el divendres dia 25 de maig, a les 16,45h farem un taller d’Arteràpia de dues hores i mitja. Si us interessa, apunteu-vos a la pissarra d’entrada a l’escola. Us hi esperem!

La Comissió d’Escola Verda us convoca a tots i a totes el dissabte dia 26 a l’escola, de 10 a 13h per venir a fer diferents actuacions al pati de l’escola. Trobareu informació al respecte als mòduls i us podreu apuntar en una graella. Esperem ser una bona colla! Ens calen mans per muntar una cuineta al pati, organitzar uns troncs al voltant del sorral, repintar les rodes... Animeu-vos!

Fem una crida a totes les famílies i voluntaris que sapigueu cosir per tal que ens ajudeu a reconvertir les estovalles del menjador en estovalles individuals per a cada alumne. Ens cal fer aquest canvi per una millora organitzativa del servei. Mares, pares, àvies, avis... tots els qui ens vulgueu ajudar adreceu-vos al despatx per posar fil a l’agulla! A partir del dimarts 29 iniciem el taller de costura!

Us recordem que els documents per sol·licitar les beques els haureu de presentar a l’ajuntament del 21 de maig a l’1 de juny. Heu de fer els mateixos tràmits si voleu demanar beca de menjador. En aquest cas, podeu presentar la documentació del 21 de maig al 8 de juny,

Recordeu que dilluns és un dia festiu a l’escola, de manera que ens retrobarem dimarts dia 22.

Desitgem que gaudiu del Festival de titelles Romà i Martí d’aquest dissabte i diumenge. Bon cap de setmana llarg!

Caldes de Montbui, 18 de maig de 2018