Ahir vam fer una opcje binarne czy to działa taula rodona per parlar sobre el projecte de Comunitats d’Aprenentatge. Ens van acompanyar a l’acte mestres i familiars de les escoles El Lledoner i Els Quatre Vents, juntament amb la Imma Buñuel, mestra, antiga directora d’una comunitat d’aprenentatge i referent de l’equip LIC de la nostra zona. La sessió va ser col·loquial, propera i molt constructiva ja que tots els assistents ens vam endur moltes idees, reflexions i ganes de seguir treballant per les fortaleses d’aquest projecte.

Algunes de les reflexions que volem compartir amb vosaltres sobre el projecte de Cd’A són les següents:

-       Aquest és un projecte social.

-       És un projecte a favor de la igualtat d’oportunitats i de l’èxit educatiu per a tots els alumnes.

-       La fase del Somni és un dels motors de funcionament de l’escola on projectem els nostres objectius organitzant les comissions. Quan els objectius estan assolits, és hora de tornar a somniar.

-       Afavoreix la participació des d’una mirada àmplia (comissions, grups interactius, tertúlies dialògiques, acompanyament a sortides, acompanyament dins les aules o preparant material...)

-       Tothom hi pot col·laborar. Importància de la relació amb les famílies, amb les universitats, els instituts, el barri... Importància de tenir cura dels vincles entre tota la comunitat.

Aquesta setmana s’ha fet molt curta a l’escola! Malgrat això, han estat uns dies intensos pels alumnes. Dimecres al matí els nens i nenes de 6èA sortien al barri a fer una activitat fotogràfica relacionada amb el Consell d’Infants i avui divendres tot site rencontres femmes camerounaises l’alumnat d’educació primària ha fet sortides per l’entorn proper.

A CI han anat a la Font del Dimoni. Allà han pogut observar l’entorn natural del paisatge i han esmorzat al Parc de Can Rius. Han gaudit d’un matí ple de natura! A CM han caminat fins la Torre Marimon i han jugat amb elements de l’entorn fent amagatalls i imaginant històries de grup. A CS, direcció a la Pedrera, han arribat a la Bàscula i han esmorzat tranquil·lament prop de la riera.

Els més menuts de l’escola han anat avui a la Sala Noble de Can Rius a gaudir d’un espectacle a càrrec de l’Escola Municipal de Música Joan Valls. Els han explicat un conte musical d’allò més divertit!

Recordeu que avui a les 16,45h la comissió d’Escola Verda us convoca al pati per explicar-vos les propostes de disseny exterior. Ens calen mans. Animeu-vos! Els vostres fills i filles ho estan esperant!

Us informem que opcje binarne one touch s’ha ajornat la inspecció de l’estat d’aigua de la riera i del seu entorn corresponent al Projecte Rius per causes meteorològiques. Us informarem de la propera data. D’altra banda, reserveu-vos el dia 13 de maig al matí si voleu participar en la campanya de neteja de la riera خيار ثنائي البطاقة البيضاء source url Let’s clean up Europe!

Us informem que els alumnes de cinquè faran una تدوين المدونات لكسب المال exposició d’arpilleres adreçada a les seves famílies el dilluns a la tarda i que l’alumnat de sisè d’educació primària farà les click here proves de competències bàsiques els propers dies 8, 9 i 10 de maig.

Us avancem també que la comissió de Comunitat Escola de Pares està organitzant un taller d’Arteràpia un taller d’Astronomia. Us mantindrem informats.

Ens retrobem dilluns. Desitgem que passeu un altre cap de setmana fantàstic gaudint de les meravelles d’aquesta primavera que ens està regalant un esclat de pluja i de vida.

Caldes de Montbui, 4 de maig de 2018