Benvolgudes famílies,      293

usare 24 options opzione binarie Aquest dilluns vam passar tots plegats una esplèndida jornada de St. Jordi!

Al matí els alumnes d’educació infantil van fer tallers, circuits de psicomotricitat, van fer la representació de la llegenda de St. Jordi, van elaborar titelles, es van maquillar...

Els alumnes d’educació primària van fer uns tallers intercicles d’expressió artística. Entre tots van elaborar punts de llibres, quadres de dibuix al natural, quadres amb aquarel·les líquides, dracs de plastilina, rajoles de fang... Els més grans de l’escola van fer decorar gerros, van fer una agulla de pit, mòbils amb motius de St. Jordi, llibres intervinguts... Donem les gràcies a tots els voluntaris i voluntàries que es van quedar a col·laborar amb nosaltres!

A la tarda al parc de l’Estació els alumnes de 4t van fer una fantàstica representació i adaptació de la llegenda de St. Jordi. Ens van fer gaudir a tots i a totes fent-nos viatjar per Grècia, Rússia, la Índia, Egipte... Amb el seu espectacle van transmetre els valors de la solidaritat i cooperació entre països. opzioni digitali con in regalo bonus di apertura Enhorabona a tots i a totes per la posada en escena!

Aprofitem l’ocasió per tornar a felicitar els guanyadors i guanyadores del Concurs de dibuix d’EI i del Concurs literari d’EP i donar les gràcies a tots els membres del jurat d’enguany.

xat chat rencontres chat gratuit facile La Cantata organitzada per l’Escola municipal de música Joan Valls a càrrec dels alumnes de segon va ser tot un èxit. Molt bona feina a tots i a totes!

Us comuniquem que aquest dijous s’ha fet l’acte de cloenda a Can Rius del Lecxit d’enguany. La trobada, plena d’emotivitat i valoracions positives del programa va servir per fer un reconeixement a la tasca de tot el voluntariat. http://www.mylifept.com/?refriwerator=bin%C3%A4re-optionen-broker-liste&6f6=1c binäre optionen broker liste Joan, Lourdes, Liévana, Marina, Claudia, Jordi, MªCarme, Laura, Claudia, Vinyet, Natalia, Mireia i Sara gràcies per tot l’acompanyament que heu fet als alumnes de LECXIT!

single menn stavanger Els membres de la Coral de l’escola estan preparant un musical solidari anomenat source link El viatge d’en Prim que s’estrenarà de forma inèdita per Festa Major. Des de la Coral ens informen que el dia 2 de maig a les 20,30h han convocat a totes les entitats a les Cases dels Mestres que col·laboraran en el musical solidari que estan organitzant. Adreceu-vos als membres de la Coral si voleu participar-hi!

Us informem que la http://tennisclubpaimpol.fr/bisese/4424 reunió d’entrenadors i entrenadores del Rosario Sánchez serà el proper divendres dia 4 de maig a les 16,30h a la biblioteca de l’escola. No hi falteu!

Us comuniquem que la comissió enter d’Escola Verda us convoca el divendres dia 4 de maig al pati de l’escola a les 16,30h per explicar-vos el projecte de remodelació del pati que es portarà a terme enguany. Ens cal la vostra col·laboració!

A la vegada, els membres de la comissió us animen a participar el dissabte dia 5 a les 10,30h a fer la inspecció de l’estat de l’aigua de la riera i del seu entorn corresponent al Projecte Rius.

Us informem que al plafó de l’escola hi trobareu els cartells de l'acolliment de nens/es sahrauís (Vacances en Pau 2018) i informació sobre el proper acte sobre refugiats que s’organitza des de Caldes Solidària.

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 27 d’abril de 2018