Dimecres dia 22, a la reunió de la Comissió Gestora, les diferents comissions, van informar del següent:

S’ha comprat una pissarra digital per a l’aula de cinquè de Primària. N’estem contents, ja que a hores d’ara totes les aules de primària ja en tenen.

La Comissió Escola de pares i la Comissió I tant que Sí, han organitzat una xerrada per dimecres 5 de febrer a les 21h a Can Rius, amb la psicòloga Mª Àngels Comella. Esperem que sigui del vostre interès. No hi falteu!

La Comissió de l’Esport i Extraescolars ha organitzat la segona caminada per al proper 23 de febrer. Anirem a les Elies.

També es van aprovar algunes partides pressupostàries.

La propera reunió de la Comissió Gestora serà dijous 20 de febrer, a les 16.45h, a la sala.

Per altra banda, també us informem que la Comissió de Festes està preparant la comparsa del Calderí per a la Rua de Carnaval, prevista per dissabte 1 de març. Ens agradaria fer una massiva comparsa, cal que l’Escola es faci sentir i veure en un moment tan especial de cara a la preinscripció del proper curs 2014/15. Per això, convoquem a tothom que hi vulgui participar a una reunió el proper divendres 31 a les 16.30 h. També us hi podeu apuntar a les graelles que estan penjades a la porxada. Hem de ser molta colla!

Totes les famílies que pagueu els rebuts per finestreta cal que ho feu al més aviat possible.

La setmana passada informaven que els divendres ens fan falta familiars per ajudar-nos perquè els nostres alumnes mengin fruita. Necessiten més mans per preparar-la. Animeu-vos-hi! A la vegada, us recordem que tot l’alumnat ha de portar una peça de fruita. Hi ha dies que anem una mica escassos.

El proppassat dilluns els mitjans de comunicació informaven que els tres anys de retallades i de restriccions pressupostàries han deixat l’escola pública més òrfena de recursos. La despesa pública per alumne ha caigut un 28%. Des del l’Escola, som testimonis d’aquesta davallada i des del claustre de mestres així us ho volem fer saber.

Passeu un bon cap de setmana i gaudiu dels Tres Tombs, si no plou.

Caldes de Montbui, 25 de gener de 2014