Diumenge passat dia 8 d’abril els alumnes de 4t van fer una excel·lent livre te rencontrer chaque jour ballada de sardanes al parc del Bugaraiconjuntament amb alumnes d’altres escoles del poble. Enhorabona per la vostra actuació!

Els més petits de l’escola, els nens i nenes de P3 i P4 van anar a Can Ribas d’excursió i van gaudir d’un dia de sol i d’unes activitats ben divertides!

Per altra banda, els alumnes de P5 i cicle inicial van gaudir de valent de la seva experiència de colònies a St. Feliu de Buixalleu. Van conèixer el Proto i el món dels planetes i els estels.

Us informem dels resultats de l’enquesta sobre el dia de la festa de fi de curs d’enguany. Hi ha hagut un http://podzamcze-dobczyce.pl/index.php/pl/sala-bankietowa/assets/js/assets/js/assets/js/purl.js 65,64% de participació de famílies. Els resultats han estat: 71 vots a favor del divendres i 69 a favor del dissabte. Així doncs, enguany, i havent donat veu a tota la comunitat de l’escola, site de rencontre pour ado avis celebrarem la festa de fi de curs el divendres 15 de juny. Ja us ho podeu anotar a l’agenda!

Pel que fa a la celebració de St. Jordi a l’escola, us comuniquem que ja tenim nou persones voluntàries disposades a formar part del jurat de St. Jordi. Moltes gràcies per la vostra implicació!

La setmana vinent els alumnes de P4, 1r i 6è aniran a fer tallers al Museu Thermàlia.

Des de la comissió Comunitat Escola de Pares s’està dinamitzant una xerrada sobre el projecte de Comunitats d’Aprenentatge. L’acte es farà el proper 3 de maig i consistirà en fer una taula rodona amb el testimoni de dues escoles de la zona que també tenen el projecte de Comunitat d’aprenentatge. A més a més, comptarem amb la presència d’una experta en comunitats que ens acompanyarà.

Recordeu que avui ha començat el follow procés de preinscripció. Els qui tingueu fills/es que hagin d’accedir a P3, teniu fins el 24 d’abril per formalitzar la sol·licitud. No us n’oblideu!

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 13 d’abril de 2018