Diumenge passat dia 8 d’abril els alumnes de 4t van fer una excel·lent http://bandarjudibola.org/?protis=site-de-rencontre-totalement-gratuit-en-france&5ff=13 ballada de sardanes al parc del Bugaraiconjuntament amb alumnes d’altres escoles del poble. Enhorabona per la vostra actuació!

Els més petits de l’escola, els nens i nenes de P3 i P4 van anar a Can Ribas d’excursió i van gaudir d’un dia de sol i d’unes activitats ben divertides!

Per altra banda, els alumnes de P5 i cicle inicial van gaudir de valent de la seva experiència de colònies a St. Feliu de Buixalleu. Van conèixer el Proto i el món dels planetes i els estels.

Us informem dels resultats de l’enquesta sobre el dia de la festa de fi de curs d’enguany. Hi ha hagut un watch 65,64% de participació de famílies. Els resultats han estat: 71 vots a favor del divendres i 69 a favor del dissabte. Així doncs, enguany, i havent donat veu a tota la comunitat de l’escola, il ya des rencontres celebrarem la festa de fi de curs el divendres 15 de juny. Ja us ho podeu anotar a l’agenda!

Pel que fa a la celebració de St. Jordi a l’escola, us comuniquem que ja tenim nou persones voluntàries disposades a formar part del mujeres solteras nicaragua jurat de St. Jordi. Moltes gràcies per la vostra implicació!

La setmana vinent els alumnes de P4, 1r i 6è aniran a fer tallers al Museu Thermàlia.

Des de la comissió Comunitat Escola de Pares s’està dinamitzant una xerrada sobre el projecte de Comunitats d’Aprenentatge. L’acte es farà el proper 3 de maig i consistirà en fer una taula rodona amb el testimoni de dues escoles de la zona que també tenen el projecte de Comunitat d’aprenentatge. A més a més, comptarem amb la presència d’una experta en comunitats que ens acompanyarà.

Recordeu que avui ha començat el binäres handeln procés de preinscripció. Els qui tingueu fills/es que hagin d’accedir a P3, teniu fins el 24 d’abril per formalitzar la sol·licitud. No us n’oblideu!

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 13 d’abril de 2018