get link Us informem que en la darrera Gestora es va comentar la possibilitat de celebrar la FESTA DE FINAL DE CURS, que tradicionalment sempre l’havíem celebrat un dissabte del mes de juny, en un divendres.

sixty second trades indicator Amb l’objectiu de recollir les opinions de tota la comunitat, avui us fem arribar una enquesta per tal que marqueu la vostra preferència. Enguany la farem la tarda del divendres 15 de juny o bé la del dissabte 16, en funció dels resultats obtinguts que us comunicarem la setmana vinent.

Pel que fa a la celebració de St. Jordi a l’escola, que ja tenim a la vora, us avancem les següents informacions:

-       Adreceu-vos al despatx de direcció abans del 13 d’abril si teniu ganes de llegir els treballs dels alumnes del Concurs literari de l’escola. Animeu-vos a formar part del http://mariechristinedesign.com/?misleno=what-does-rencontre-in-french-mean&7a9=62 jurat de St. Jordi!

-       El dia 23 a la tarda ens trobarem tots a les 15h al parc de l’Estació per veure la l’obra de teatre que faran els alumnes de 4t de l’escola. L’equip de mestres acompanyaran els alumnes de menjador fins el parc de l’Estació.

-       El dilluns dia 23 d’abril, podreu venir a buscar els vostres fills/es a les 16,30h al parc, tot i que us animem perquè us quedeu tota la tarda amb nosaltres i gaudiu de l’espectacle!

-       A més del teatre, també repartirem els premis del Concurs de dibuix d’EI i del Concurs literari d’EP.

-       A partir de les 18h l’Escola municipal de música Joan Valls ha organtizat una Cantata interpretada pels alumnes de segon de l’escola que actuaran juntament amb altres nens i nenes d’altres centres de Caldes.

Us animem a participar al como conocer gente si eres timida Concurs de Punts de llibre de St. Jordi Pintapunt 2018, de la Biblioteca de Caldes! Recordeu de lliurar els punts de llibre a la biblioteca abans del 16 d’abril.

Us informem que enguany es celebra la XV edició del http://melroth.com/?komp=auto-opzioni-binarie-blog&1ac=35 Concurs literari de contes infantils “La Veu dels Somnis” que organitza Acció Cívica Calderina. El concurs s’adreça als alumnes de cicle mitjà i superior d’educació primària. Podeu consultar les bases a l’entrada de l’escola.

Els alumnes de cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior també poden participar al source Concurs de dibuix Sebastià Badia. Les bases també estan penjades a l’entrada de l’escola.

La setmana vinent els alumnes de P5 i cicle inicial marxaran de colònies a St. Feliu de Buixalleu. No us oblideu de preparar la motxilla!

L’alumnat de P3 i P4 anirà a Can Ribas d’excursió a realitzar diferents tallers. Esperem que el temps els acompanyi!

El partnervermittlung soldaten procés de preinscripció començarà el dia 13 d’abril, els qui tingueu fills/es que hagin d’accedir a P3, teniu fins el 24 d’abril per formalitzar la sol·licitud. No us n’oblideu!

Recordeu que aquest follow url diumenge dia 8 d’abril els alumnes de 4t faran una ballada de sardanes a les 18h. Per la previsió de pluges del cap de setmana, l’acte es farà al pavelló del Bugarai.L’activitat la faran conjuntament amb alumnes d’altres escoles del poble i amb l’Associació Sardanista de Caldes. No us ho perdeu!

Bon cap de setmana.

Caldes de Montbui, 6 d’abril de 2018