Donem les gràcies a totes les persones que vau col·laborar en la http://toyotadostlari.com/?pizdfer=rencontre-fille-tiaret&210=a7 jornada de portes obertes de divendres passat. Gràcies per ser-hi!

Us comuniquem que aquest dimecres es va fer la darrera fase del concurs de mèrits per a la selecció de la direcció. La comissió de selecció va fer una valoració positiva de la candidata, motiu pel qual us informem que l’actual direcció seguirà al capdavant del projecte a quatre anys vista, comptant amb la resta de companyes de l’equip directiu.

Us informem que 19 year old dating 16 year old florida dijous vinent dia 22, a les 16,45h, farem una reunió de comissió Gestora a la biblioteca de l’escola. No hi falteu! L’ordre del dia serà el següent:

-       Valoració de portes obertes

-       Presentació de pressupostos

-       Jardineria i Escola Verda

-       Organització d’una xerrada sobre Comunitats d’Aprenentatge

-       Data de Plenari i festa de fi de curs

Us informem que els tout les site de rencontre payant alumnes de Lecxit ahir a la tarda van fer una activitat a la biblioteca municipal després de fer un berenar conjunt amb tots els mentors i voluntaris. La sessió va anar molt bé i la valoració és molt positiva! L’escola va tornar a ser un exemple de participació. Enhorabona!

Pel que fa al go site torneig de futbol del Rosario Sánchez, recordeu que les inscripcions seran els dies 19 i 20 de març a les 16,45h a la saleta de les comissions.

El proper divendres dia 23 serà el darrer del trimestre i com ja és costum a l’escola, els alumnes d’educació infantil i cicle inicial faran les tradicionals Mones de Pasqua. Per aquest motiu, us comuniquem que no farem l’esmorzar de fruita comunitària.

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 16 de març de 2018