La source link sessió de conta contes del divendres passat a la biblioteca va ser molt acollidora! Els contes van agradar molt als nens i nenes. Donem les gràcies a totes les persones voluntàries que ho van organitzar i van explicar els contes, inclosos els alumnes de Lecxit. Gràcies a tots i a totes!

En motiu del follow url dia de la dona treballadora, ahir es van fer reflexions a les aules sobre la necessitat de respectar els altres amb les seves diferències. Es van fer enquestes sobre les tasques diàries que fan els pares i mares a casa; es van visualitzar alguns curtmetratges per reflexionar sobre les causes i els efectes de les desigualtats entre homes i dones i també es va explicar el motiu pel qual es celebra el dia de la dona treballadora.

Us informem que els http://bowlnorthway.com/?jisdjd=broker-opzioni-binarie-regolamentati-consob&3f0=21 alumnes de Lecxit faran una activitat de dinamització conjunta amb altres alumnes d’altres escoles del poble dijous vinent, a la biblioteca municipal. Abans d’anar a la biblioteca, estan tots convidats a berenar amb els seus mentors i  mentores al menjador de l’escola. No hi falteu!

Us informem que des de la comissió d’extraescolars s’han organitzat uns go here tallers de bàsquet i football-flag gratuïts durant el mes d’abril. Aquests tallers començaran a partir del 9 d’abril. Us detallem la informació:

Bàsquet, màxim 15 alumnes:

-       Dimarts, per 3r i 4t, de 12,30 a 13,30h

-       Dijous, per P5, 1r i 2n, de 12,30 a 13,30h

Football-flag, màxim 20 alumnes:

-       Dilluns, per 5è i 6è, de 12,30 a 13,30h al pavelló del Bugarai

Les inscripcions d’aquests tallers seran del 12 al 16 de març. Us heu d’adreçar a la Sònia, mestra d’educació física del centre. Heu de saber que les inscripcions quedaran tancades seguint l’ordre de recollida.

Pel que fa al http://www.goodlight.it/?bioreresd=iq-option%2B&87a=67 torneig de futbol del Rosario Sánchez, us informem que les inscripcions seran els dies 19 i 20 de març a les 16,45h a la saleta de les comissions. La Sònia repartirà als alumnes el full d’inscripció la setmana del 12 d’abril.

Ja sabeu que és important arribar amb club para solteros quito puntualitat a l’escola. El mes de gener vam notar un esforç per part de moltes famílies i alumnes per arribar a l’hora. Us demanem que recupereu aquest compromís i aquest hàbit perquè darrerament hi ha un degoteig important d’alumnes, sobretot d’educació infantil, que arriben tard. Gràcies.

Ja sabeu que avui a la tarda farem la appli android rencontre cougar jornada de portes obertes. Tothom hi és convidat!

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 9 de març de 2018