La source sessió de conta contes del divendres passat a la biblioteca va ser molt acollidora! Els contes van agradar molt als nens i nenes. Donem les gràcies a totes les persones voluntàries que ho van organitzar i van explicar els contes, inclosos els alumnes de Lecxit. Gràcies a tots i a totes!

En motiu del see dia de la dona treballadora, ahir es van fer reflexions a les aules sobre la necessitat de respectar els altres amb les seves diferències. Es van fer enquestes sobre les tasques diàries que fan els pares i mares a casa; es van visualitzar alguns curtmetratges per reflexionar sobre les causes i els efectes de les desigualtats entre homes i dones i també es va explicar el motiu pel qual es celebra el dia de la dona treballadora.

Us informem que els opcje binarne jak inwestowac alumnes de Lecxit faran una activitat de dinamització conjunta amb altres alumnes d’altres escoles del poble dijous vinent, a la biblioteca municipal. Abans d’anar a la biblioteca, estan tots convidats a berenar amb els seus mentors i  mentores al menjador de l’escola. No hi falteu!

Us informem que des de la comissió d’extraescolars s’han organitzat uns go tallers de bàsquet i football-flag gratuïts durant el mes d’abril. Aquests tallers començaran a partir del 9 d’abril. Us detallem la informació:

Bàsquet, màxim 15 alumnes:

-       Dimarts, per 3r i 4t, de 12,30 a 13,30h

-       Dijous, per P5, 1r i 2n, de 12,30 a 13,30h

Football-flag, màxim 20 alumnes:

-       Dilluns, per 5è i 6è, de 12,30 a 13,30h al pavelló del Bugarai

Les inscripcions d’aquests tallers seran del 12 al 16 de març. Us heu d’adreçar a la Sònia, mestra d’educació física del centre. Heu de saber que les inscripcions quedaran tancades seguint l’ordre de recollida.

Pel que fa al source url torneig de futbol del Rosario Sánchez, us informem que les inscripcions seran els dies 19 i 20 de març a les 16,45h a la saleta de les comissions. La Sònia repartirà als alumnes el full d’inscripció la setmana del 12 d’abril.

Ja sabeu que és important arribar amb http://careermastery.net.au/?pero=buy-tastylia-\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\(tadalafil\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\) puntualitat a l’escola. El mes de gener vam notar un esforç per part de moltes famílies i alumnes per arribar a l’hora. Us demanem que recupereu aquest compromís i aquest hàbit perquè darrerament hi ha un degoteig important d’alumnes, sobretot d’educació infantil, que arriben tard. Gràcies.

Ja sabeu que avui a la tarda farem la forex margin interactive brokers jornada de portes obertes. Tothom hi és convidat!

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 9 de març de 2018