Recordeu que avui divendres la Comissió de Biblioteca ha organitzat una sessió de conta contes a les 16,45h a la biblioteca. S’explicaran 4 contes a càrrec de dos alumnes del Lecxit i dues mares voluntàries. Us hi esperem!

Aquesta tarda la Comissió d’Extraescolars es reuneix a les 16,30h a la Saleta de les comissions per organitzar uns tallers esportius de cara el tercer trimestre. Hi sou convidats!

Durant aquesta setmana de fred i neu hem hagut d’ajornar una sortida dels alumnes de P3 i P4. Avui divendres, ja amb unes altres temperatures, els nens i nenes de 3r han anat d’excursió al Cim de les Àguiles, a St. Feliu de Codines i els de 4t han passat el dia a la Pedrera de Barcelona.

Ja sabeu que divendres vinent dia 9 farem la jornada de portes obertes. A les 15,30h farem una visita pel centre i a les 17h farem una xerrada informativa del projecte d’escola al menjador. Tothom hi és convidat!

Us demanem que porteu a l’escola botes d’aigua vostres o dels vostres fills i filles que ja no feu servir. Ens serviran per transformar-les en jardineres per la porxada, tal com ja havíem tingut en anys anteriors. Gràcies!

Bon primer cap de setmana de març!

Caldes de Montbui, 2 de març de 2018

Aprofitem l’ocasió per rendir un petit homenatge a Antonio Fraguas de Pablo, més conegut com a Forges. Aquest humorista gràfictenia una visió crítica de les situacions de la vida quotidiana i social i va morir el passat 22 de febrer.