L’autora i il·lustradora de contes Teresa Giménez ha vingut a l’aula de 2n aquesta setmana. Els alumnes li van fer una entrevista que podreu llegir en el proper número de la Via. A partir de l’explicació d’uns dels seus contes go site , “Negre com la xocolata”, els nens i nenes van fer un dibuix i ella els va ensenyar a fer servir les aquarel·les. Van quedar uns treballs molt bonics!

Recordeu que avui divendres dia 23 la binary options journey Comissió de Biblioteca es reunirà a les 16,45h a la biblioteca per organitzar la propera go to link sessió de http://thesportsinjuryclinic.org/locations/great-dunmow/ conta contes que serà el proper divendres dia 2 a les 16,45h. Us hi esperem!

Us informem que la Comissió d’Escola Verda està treballant amb un munt de propostes engrescadores i de millora del pati.

Us comuniquem que gràcies a la vostra participació s’han recollit 396€ per a la app para ligar para celular gratis Magic Line d’aquest diumenge. Us agraïm la vostra col·laboració! A tots els participants de la iniciativa, bona caminada solidària!

follow url El Grup de Fruita ens ha fet arribar una proposta per dinamitzar els esmorzars saludables dels divendres. Es tracta que cada grup classe s’encarregui de portar fruites de diferents colors per tal d’incrementar la diversitat de fruites per l’esmorzar. Si us toca el color groc podeu portar pinya, plàtan, mango, albercoc, préssec...; si us toca el vermell podeu dur poma, magrana, maduixes, raïm...

Reinventem l’esmorzar dels divendres oferint diversitat de fruites! Cada setmana trobareu a la porta de la classe el cartell que us informa del color de les fruites que heu de portar.

La Comissió d’Extraescolars us ofereix la possibilitat de http://webconsultingsmp.it/?rjuks=instat-forex&c52=e7 provar gratuïtament l’activitat de Zumba per adults. La classe es farà dijous vinent, 1 de març, de 16,30 a 17,30h al gimnàs de l’escola i no tindrà cap cost econòmic. No us la perdeu! Aprofitem l’ocasió per dir-vos que aquesta comissió es reunirà el proper divendres dia 2 de març, a les 16,30h a la saleta de les comissions.

Ja sabeu que la follow jornada de portes obertes  serà el proper 9 de març, a la tarda. A partir de les 15,30h es faran visites guiades pel centre i a les 17h es farà una xerrada informativa sobre el projecte d’escola. Algunes famílies ja s’han adreçat a direcció per mostrar la seva disponibilitat i ganes de venir a col·laborar en aquesta jornada, no obstant, encara ens falta gent. Us esperem!

Feliç cap de setmana.

Caldes de Montbui, 23 de febrer de 2018