Aquesta setmana els alumnes de 6è han tingut revisions odontològiques. D’altra banda, tant els nens i nenes de 6è com els de P5 han realitzat les darreres sessions d’educació viària.

A totes les famílies de 6è, recordeu que el proper dilluns dia 29 es farà la segona tanda de vacunes i, per tant, els vostres fills i filles han de dur el llibre de vacunació.

here La COFE ja està en marxa i us convoca a tots i a totes el proper http://www.visionarywebsite.com/?kiolsa=funzionamento-di-autopzionibinarie&1a9=07 dijous dia 1 de febrer, a les 16,30h, a la biblioteca de l’escola per donar els detalls de la disfressa de la rua de Carnaval d’enguany. go to link Teniu ganes d’omplir els carrers de Caldes d’Agents Verds? No us ho perdeu! Us adjuntem amb el Xiulet el cartell informatiu.

Us recordem que podeu anar a cobrar a la saleta de les comissions les follow site participacions del número de loteria de l’escola que va sortir premiat. L’horari serà de 16:30 a 17:00h i els dies de cobrament seran: dimecres 31/01/18, divendres 16/02/18, divendres 16/03/18 i dimarts 20/03/18.

Recordeu que algunes famílies de l’escola participaran a la here Magic Line de St. Joan de Déu, source url una caminada solidària de 10 Km que es farà el 25 de febrer, per equips. La Comissió d’Escola Verda formalitzarà totes les inscripcions. Animeu-vos a participar-hi, opzione binarie forum la solidaritat és el camí!

Us recordem que site rencontres femmes camerounaises com a famílies teniu les portes de les aules obertes per venir a participar a l’hora del conte a EI, dels grups interactius i altres activitats puntuals. A la vegada, us animem a col·laborar en les activitats de racons de Cicle Inicial que es fan els dimecres de 9,30 a 11h i als Ambients d’Educació Infantil, que es realitzen els dilluns i dimecres a la tarda. Adreceu-vos a les tutores per organitzar-ho.

El grup de famílies voluntàries que vénen els divendres a pelar la fruita fan una rencontres gratuites suisse romande crida per aconseguir ser més persones en la preparació de l’esmorzar comunitari. Us esperem aquest divendres!

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 26 de gener de 2018