En primer lloc, volem desitjar a tothom un molt bon any, que tothom pugui aconseguir algun dels seus somnis.

Inaugurem el fullet d’aquest trimestre amb la notícia que ens ha donat la Regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Caldes aquest matí: ahir dijous va publicar-se a la web de la Generalitat de Catalunya a l’apartat de la Contractació Pública, l’execució de les obres de nova construcció de la Secció d’Institut El Calderí, amb un pressupost bàsic de licitació de 4.699.381,50€. En breu, tècnics del Departament d’Ensenyament vindran a ensenyar el projecte a la Comunitat Educativa del Calderí. Per tant, la previsió és que el curs 2015/16 puguem inaugurar l’escola. Esperem sigui per fi una realitat!

Aquesta setmana volem comunicar-vos algunes notícies.

Al llarg d’aquesta setmana les famílies de primària s’han pogut entrevistar amb els respectius tutors i tutores. Si alguna família encara no ho ha fet, cal que es posi en contacte amb ells.

El proppassat dimarts hi va haver la primera reunió de delegats d’aquest trimestre i entre altres coses es va parlar dels temes següents:

* Tots els infants presents van manifestar que hi ha molts dels seus companys i companyes que a les entrades i sortides de l’escola corren per la porxada. Des d’aquí, tornem a fer un recordatori a tothom que per la porxada no s’ha de córrer. Des del Consell de delegats demanem que les famílies ens ajudeu a aconseguir-ho.

* Un altre tema que es va esmentar va ser fa ser referent al fet que els infants, quan a les onze del matí surten al pati, es troben galledes, pales, rastells... escampats per tot el pati. Hi ha uns torns diaris perquè a l’acabament del pati tot quedi recollit. Per tant, es va deduir que aquesta escampadissa d’objectes es fa a les tardes a partir de 2/4 de 5, quan hi ha molts alumnes que es queden a jugar amb les seves famílies. Des del Consell, també us demanem que els qui us quedeu a jugar a la tarda no toqueu els estris tancats i, en cas de fer-ho, us agrairem que ho deixeu-ho al lloc corresponent.

Valorem positivament, i ens agrada, que el pati sigui uns espai de convivència, de trobament entre les famílies. Però ha de ser entre tots que el mantinguem endreçat i net. Famílies, ajudeu-nos!

Aquest trimestre passat hem tingut moltes mans per ajudar-nos que els alumnes mengin fruita els divendres. Entre aquests familiars que ens han ajudat hi ha tres mares que seran, de nou, mames, per la qual cosa durant unes setmanes no podran venir. Hi ha algú que s’hi animi? Us esperem els divendres a les 9 h. No només ens ajudeu, sinó que també parlen i esmorzen. Animeu-vos-hi!

Dimecres 22 hi ha reunió Gestora a les 16,45h. No hi falteu. Necessitem que tots els representants de les Comissions vinguin. Hi ha temes importants per informar i per tirar endavant!

Tal com molts de vosaltres ja sabeu, ens retornen els euros de la loteria de Nadal. L’Hilari i la Mª del Mar fan el pagament els dimarts i els dijous a les 16.30 h. Passeu pel despatx de secretaria.

Passeu un bon cap de setmana i gaudiu dels Tres Tombs.

Caldes de Montbui, 17 de gener de 2014