Aquest trimestre ja s’acaba! Les actuacions del Concert de Nadal del passat dimecres ens han deixat una bonica i dolça sensació i per això volem felicitar a tots i cadascun dels nens i les nenes que van preparar amb molta il·lusió les seves actuacions i a tots vosaltres per omplir de gom a gom el gimnàs. Gràcies per ser-hi!

També us volem agrair la vostra col·laboració que va permetre poder fer la rifa de  sis  paneres solidàries. Us informem que va ser tot un èxit i que els diners recollits seran utilitzats pel fons social de l’escola. Moltes gràcies, i enhorabona a les famílies que us va tocar alguna de les paneres.

see url Avui és el darrer dia de site chat rencontre algerie final de trimestre how do you hook up a car capacitor i com cada any és ben especial. Els alumnes d’Educació infantil i Cicle inicial han fet go here cagar el Tió paginas para ligar totalmente gratis mentre que els alumnes de tercer a sisè de primària han fet site de rencontres 100 gratuit et sérieux l’amic invisible see . Hem compartit indicador opções binárias gratis un esmorzar ben dolç rencontres partenaires 360 microsoft ja que ens hem menjat neules i torrons tots plegats a les aules. L’AMPA del Pic del Vent ens ha convidat a una xocolatada a l’hora del pati i hem finalitzat aquest dia recitant el poema de Nadal a les aules.

rencontre sfax tunisie La Comissió Econòmica us informa que els rebuts de la segona quota es passaran la primera setmana de gener.

go Avui us adjuntem la revista feta pel servei de Menjador d’enguany. És la Menja Notícies d’aquest Nadal 2017. Esperem que us agradi!

dating marshall amps by serial number Recordeu:

• ·Iniciem les classes el dilluns dia  8 de gener. Penseu de retornar les bosses vermelles i els informes signats. Gràcies.
  • ·A partir del dia 8 de gener del 2018, els alumnes que arribin més tard de les 9,05 i de les 15,05, es quedaran amb el Juan, que els acompanyarà a les aules, per no interrompre les classes.

Aquest Xiulet és el darrer de l’any 2017 i des d’aquí us  volem fer arribar els millors desitjos per aquest any nou 2018!

Esperem que trobeu el rumb desitjat, que gaudiu de la família i dels vostres, que el vostre món s’ompli de llum, pau, alegria i felicitat. Us desitgem que tingueu esperança, generositat, salut, oportunitats, somnis, reptes, tranquil·litat, amor i tot el que vosaltres vulgueu.

Bones festes!

Caldes de Montbui, 22 de desembre de 2017