Els alumnes d’Educació Infantil estan ben emocionats, el Tió ha arribat a l’escola! Gràcies a la carta que els alumnes de P5 van escriure indicant-li el nom de la nostra escola i el carrer on ens trobem, el Tió, que s’havia perdut pel Farell, ha trobat el camí. Ara ens toca a tots nosaltres cuidar-lo, portant-li menjar i donant-li l’escalf que necessita. Benvingut!

Recordeu que a partit d’avui, 15 de desembre, cal retornar els talonaris de la loteria si no els heu venut. Adreceu-vos a la MªMar o passeu per direcció.

Recordem que  queden pocs dies per fer aportacions per les paneres solidàries, us animem aparticipar per poder muntar unes paneres fantàstiques que es sortejaran el dia 20 de desembre quan acabin les actuacions del concert de Nadal. Tots els diners recollits es destinaran al Fons social de l’Escola.

Apunteu-vos a l’agenda que aquest diumenge dia 17 de desembre, a les 18h de la tarda, La Coral de l’Escola farà un concert conjuntament amb la Coral del Centre Democràtic, a la Sala Noble de Can Rius.

La Comissió d’extraescolars ens comunica que la classe de zumba d’aquest dimarts 19 de desembre (de 12,30h a 13,30h) serà oberta a tots els nens i nenes de l’escola. Per tant, si teniu ganes de ballar una mica al ritme de la música hi esteu tots convidats!

No us oblideu, tampoc, d’apuntar-vos a l’agenda el Concert de Nadal, que tindrà lloc dimecres dia 20, a les 15,15h al gimnàs de l’escola. Per motius d’espai els nens i nens faran la seva actuació i seguidament aniran a la seva aula. Les famílies podreu recollir els vostres fills i filles a les aules quan acabin totes les actuacions i la rifa de les paneres. No us el perdeu, els vostres fills i filles estan molt emocionats preparant les seves actuacions!

Us informem que el dijous 21 de desembre serà dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. En conseqüència l’escola romandrà tancada a efectes lectius i de qualsevol activitat extraescolar ordinària.

Els alumnes de l’escola celebrarem aquest final de trimestre el divendres 22. Els alumnes d’Educació infantil i Cicle inicial faran cagar el Tió i els alumnes de tercer a sisè de primària faran l’amic invisible. Després, compartirem un esmorzar ben dolç amb torrons i neules. Recordeu que farem horari intensiu, de 9 a 13h.

Volem fer una reflexió i una demanda a totes les famílies de l’escola respecte la puntualitat a l’hora de l’entrada a l’escola. Un dels valors que treballem amb els nostres alumnes és la responsabilitat, el compromís i el respecte per les normes i per aquells que fan l’esforç de complir-les. Al mateix temps, ja sabeu, que hi ha unes rutines establertes a l’aula que cal seguir i que comencen a les 9h. És per això, que considerem que és molt important que tots els nens i les nens arribin puntuals a l’escola. Per tant, us informem que de cara el mes de gener, si alguna família o algun alumne arriba tard romandrà amb el Juan a consergeria de manera que serà ell qui els acompanyarà a les aules.

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 15 de desembre de 2017