Dimarts passat es va realitzar amb tots els nens i nenes d’educació infantil, l’activitat d’educació ambiental “El drac de quatre colors” a càrrec del consorci per la gestió de residus del Vallès Oriental. Els més petits s’ho van passar molt bé aprenent a reciclar!

Els alumnes de 3r ahir van passar un bon dia al Parc de les olors coneixent plantes medicinals i elaborant un oli aromàtic. Els alumnes de 2n i 5è, també ahir, van anar a fer el taller del safareig i el de l’ungüent respectivament, a Thermàlia.

Dimarts al vespre en Carles Parellada ens va fer reflexionar de valent amb les seves aportacions. Les relacions i vincles entre la parella, la família extensa, l’escola i la comunitat afecten el benestar dels infants. Va ser agradable compartir el missatge de confiança cap als nens i nenes!

Donem les gràcies a la Laura Ugarte pel taller de teatre musical d’ahir. Merci per oferir el teu temps i el teu talent per l’escola.

Recordeu que avui a les 16,45h la Comissió de Biblioteca us convida al primer Conta contes d’aquest curs. No hi falteu!

Avui és el darrer dia per recollir els talonaris de loteria.  A partir del dia 15 de desembre, en cas que no hagueu venut tots els números, podreu retornar els talonaris. Adreceu-vos a la MªMar o passeu per direcció.

La COFE ens informa que un any més es faran les Paneres Solidàries. Del 4 al 19 de desembre podeu portar les vostres aportacions (torrons, neules, un pernil...) a la porxada d’infantil i CI i al vestíbul de l’escola. El sorteig de les paneres es realitzarà el dia 20 de desembre quan acabin les actuacions del concert de Nadal. Tots els diners recollits es destinaran al Fons social de l’Escola.

Us informem que el dia 17 de desembre La Coral farà un concert conjuntament amb la Coral del Centre Democràtic, a Can Rius. L’acte serà a la tarda. Properament us informarem de l’horari.

Recordeu que la setmana vinent l’escola estarà oberta només el dilluns dia 4 i el dimarts dia 5 de desembre.

Anoteu a l’agenda, també, el concert de Nadal, que tindrà lloc dimecres dia 20 a les 15,15h al gimnàs de l’escola. Hi sou tots convidats!

Us informem que el dijous 21 de desembre serà dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. En conseqüència l’escola romandrà tancada a efectes lectius i de qualsevol activitat extraescolar ordinària.

El divendres 22 de desembre, últim dia del trimestre, serà dia lectiu, d’acord amb el calendari escolar establert per al curs 2017/18. Recordeu que farem horari intensiu, de 9 a 13h.

Bon primer cap de setmana de fred!

Caldes de Montbui, 1 de desembre de 2017