Dissabte passat vam celebrar la Festa de les comissions per fer escola i fer comunitat. Es van fer activitats i jocs per a tota la família, i l’inflable didàctic va fer gaudir a tots els nens i nenes que van venir. Donem les gràcies a tots organitzadors i a tots els qui vàreu participar-hi.

Us fem saber que aquesta setmana hem començat el programa Lecxit! Estem molt contents de fer-ne una nova edició, amb més voluntariat i més alumnes que mai. Gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!

Aquesta setmana hi ha hagut molts alumnes que han fet excursions. Cicle inicial va anar a Can Ribas a conèixer el món de les oliveres, els nens i nenes de 4t van venir molt contents de les Coves del Toll i avui els més grans, els alumnes de 6è, han estat al Poble Espanyol fent un taller del vidre.

Recordeu que celebrarem un Plenari, el primer del curs 17/18, el dijous 23 de novembre, a les 20h. Properament rebreu un fulletó informatiu amb l’ordre del dia de la sessió. Us hi esperem!

Ja sabeu que la banda de l’escola, coneguda amb el nom “Els bandolers del Calderí”, juntament amb els integrants de la Coral tenen previst fer unes actuacions el 22 de novembre, a la tarda, amb motiu de la celebració de Sta. Cecília, patrona de la música. Podeu venir a gaudir de l’espectacle el dimecres 22 a les 16h al gimnàs de l’escola. No us ho perdeu!

Divendres vinent dia 24 de novembre, serà el darrer divendres de mes. Recordeu que tots els alumnes han de portar una peça de fruita per fer l’esmorzar comunitari. Si podeu venir a col·laborar com a voluntaris al matí, sereu molt benvinguts i benvingudes!

Reserveu-vos a l’agenda el dimarts 28 de novembre per venir a l’escola a les 20h a gaudir d’una xerrada a càrrec de Carles Parellada. Reflexionarem sobre l’educació; la relació entre la família i l’escola i l’acompanyament pel benestar dels nens i nenes.

Us informem que el dia 30 de novembre, de 16'45 a 18'15h es farà un taller de teatre musical per a les famílies a càrrec de la Laura Ugarte, mare de la Joana de 3r. Us donarem més informació al proper Xiulet.

Ens retrobem dilluns. Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 17 de novembre de 2017