Us fem saber que la data d’inici del Lecxit es va posposar per a la setmana vinent. Així doncs, us esperem dimecres dia 8 i dijous dia 9, a les 16,30h a la biblioteca de l’escola per començar el programa. No hi falteu!

Recordem a totes les famílies de P3 que la Reunió Pedagògica també es va posposar, en aquest cas, pel proper dilluns dia 13 de novembre a les 16,45h, a la classe de P3. Us hi esperem!

Famílies de 6è, recordeu a portar el llibre de vacunacions dels vostres fills/es per tal que el servei d’infermeria del CAP pugui administrar dilluns vinent les vacunes pertinents.

Comissions, us recordem que dimecres dia 15 a les 20h hi haurà reunió de Comissió Gestora. El primer Plenari del curs també ja s’apropa. En vam posposar la data, així que preneu nota, serà el dijous 23 de novembre, a les 20h. Us hi esperem!

La banda de l’escola, coneguda amb el nom “Els bandolers del Calderí”  té previst fer unes actuacions davant tots els alumnes el 22 de novembre, a la tarda, en motiu de la celebració de Sta. Cecília. Totes les famílies que hi estigueu interessades, també podeu venir a gaudir de l’espectacle el dimecres 22 a les 16h al gimnàs de l’escola. No us ho perdeu!

Reserveu-vos a l’agenda el dimarts 28 de novembre per venir a l’escola a les 20h a gaudir d’una xerrada a càrrec de Carles Parellada. Reflexionarem sobre l’educació; la relació entre la família i l’escola i l’acompanyament pel benestar dels nens i nenes.

Us comuniquem que enguany el dijous dia 21 de desembre serà un dia inhàbil pel que fa a l’activitat escolar amb motiu de la jornada electoral prevista. Per aquesta raó, us informem que la cantada de nadales la farem dimecres, dia 20 de desembre, de 15 a 16,30h, al gimnàs de l’escola. Tothom hi és convidat!

Recordeu que avui al pati de l’escola es continuen repartint els números i talonaris per a la loteria de Nadal. Us podeu adreçar a la Mª Mar Val.

Ja sabeu que us esperem demà al matí a la Festa de les comissions per fer escola i fer comunitat! Es faran activitats i jocs per a tota la família, hi haurà un inflable didàctic al pati, compartirem un esmorzar saludable i farem una cloenda amb bona música.

Agraïm la dedicació i l’esforç de totes les persones que han fet possible l’organització d’aquesta festa, i en especial a la comissió Escola Verda i al Jordi i la Txell per haver aconseguit l’inflable que tindrem al pati durant tot el matí.

Fins demà i... bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 10 de novembre de 2017