Un any més hem pogut celebrar la Castanyada fent diferents activitats a l’escola. Donem les gràcies a totes les persones voluntàries que vàreu col·laborar fent panellets, als qui ens vau acompanyar als tallers, als qui vàreu estar torrant castanyes i a totes les castanyeres i el castanyer que van fer possible que els més menuts de l’escola passessin una bona estona.

Us informem dels temes i acords presos en la Gestora d’aquesta setmana:

- Les comissions estan acabant d’enllestir l’activitat que faran el proper dissabte dia 11, a la Festa de les Comissions. Ens adreçarem a la Comissió de fruita per animar-los a fer un esmorzar saludable durant l’acte. Tot el material que les comissions necessitin per la festa el podreu ubicar a la Saleta de les Comissions, al costat de la biblioteca d’escola.

- S’acorda recuperar el format de reunions conjuntes entre Consell Escolar i Gestora cada vegada convoquem un Consell Escolar.

- Es decideix que la propera Gestora serà el dimecres 15 de novembre, a les 20h.

- S’acorda modificar la data del proper Plenari, que es posposa pel proper dijous 23 de novembre a les 20h.

Pel que fa al Consell Escolar realitzat aquesta setmana us informem que es va donar el vist-i-plau a l’aprovació de la Programació General Anual del present curs 2017/18.

Us fem saber que el Lecxit començarà la setmana vinent. Finalment enguany tindrem 12 voluntaris que faran possible que 12 alumnes de l’escola puguin participar d’aquesta iniciativa a favor de la lectura. L’acte inaugural serà el proper dimecres dia 8 a les 16,30h a la biblioteca de l’escola. Us hi esperem!

Recordeu que esteu convidats al concert musical que es farà demà, dia 4 de novembre a les 20.30h, al Centre Democràtic a favor del Projecte de recerca de la Dermatomiositis Juvenil que porta a terme L’Hospital Sant Joan de Déu. No us el perdeu!

Us informem que totes les direccions del poble estem treballant conjuntament per tal de planificar l’oferta educativa del curs vinent. Per aquest motiu, us demanem que totes les famílies que tingueu fills nascuts el  2015 i que, per tant, hagin de començar P3 el curs 2018/19, us adreceu al despatx.

Recordem a totes les famílies de P3 que esteu convidades a la Reunió Pedagògica del proper dimecres dia 8 de novembre a les 16,45h, a la classe de P3.

Ja sabeu que us esperem dissabte dia 11 de novembre a la Festa de les comissions. La jornada la farem d’11 a 13h al pati de l’escola. No hi falteu!

“Educar no es dar carrera para vivir,

sinó templar el alma para la dificultades de la vida”

Pitágoras

Caldes de Montbui, 3 de novembre de 2017