Benvolgudes famílies

Els alumnes de P5 van anar, fa uns dies, a l'AGROBOTIGA de Caldes a comprar planter pel nostre hort! Els nens i nenes volen agrair al Jonatan i l'Oriol (pares de P3) la seva col·laboració perquè també ens van donar llavors de faves i alls per plantar. Moltes gràcies, esperem que tinguem una bona collita.

Dimarts al matí el pare de la Bruna va venir a P5 com a diable del Ball de Diables de Caldes a fer-nos una petita explicació del que fan a la seva colla, quina indumentària porten, com s'organitzen, etc. L’activitat la vam fer a la classe i al pati i va ser tot un èxit. Moltes gràcies Pep!

El dimarts els alumnes de 6è van realitzar amb èxit el primer programa a la ràdio. Felicitats nois i noies!

La comissió d’Escola Verda us informa que l’activitat del Projecte Rius es farà finalment aquest diumenge dia 29 d’octubre. La comissió us convoca a l’escola a les 11h del matí per anar caminant a la riera i fer la investigació pertinent. Cal que porteu roba còmoda i calçat que es pugui mullar.

La COFE (Comissió de Festes) ens informa que ja tenim voluntaris per a torrar les castanyes i unes quantes iaies castanyeres preparades per visitar als nens i nenes d’Educació Infantil. Moltes gràcies a tots i totes i recordeu que si us animeu encara  sou a  temps d’apuntar-vos! Poseu-vos en contacte amb la Paula, tutora de 2n i mestra de música.

D’altra banda, si encara no heu portat les 10 castanyes encara sou a temps de deixar-les dilluns a les caixes que hi ha a cada aula.

Ara si, ja tenim molt a prop La Festa de la Castanyada; dimarts 31 a les 15h de la  tarda sou tots convidats al pati de l’escola a gaudir de les danses que els vostres fills han preparat. Acabarem tots plegats menjant castanyes torrades!

I de la castanyada ja passem al Nadal...,us informem que les famílies que estigueu interessades en vendre números de loteria podreu venir a recollir els talonaris aquest divendres a les 16.30h al costat de la paradeta de sisè. Us heu d’adreçar a la Mª del Mar, mare de l’Alejandro de 4t.

L’escola us vol convidar a un concert musical que es farà al Centre Democràtic el dia 4 de novembre a les 20.30h, a favor del Projecte de recerca de la Dermatomiositis Juvenil que porta a terme L’Hospital Sant Joan de Déu. Podeu consultar el cartell a la cartellera de l’escola.

Recordeu d’anotar-vos que el dia 11 de novembre al matí celebrarem la festa de les comissions al pati de l’escola!

Caldes de Montbui, 27 d’octubre de 2017